1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Å komme i gang

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Karoe, 27 Jan 2013.

1. Avlogget

Karoe n00b

Har nylig opprettet en ny blogg, men føler det er vanskelig å komme i gang med bloggingen. Selv om jeg har drevet mange blogger før, aner jeg ikke hvordan jeg skal starte?!
    Noen som har noen tips til hvordan jeg kan komme i gang?
  2. Avlogget

blue Blogger

3. Avlogget

Karoe n00b

Problemet er liksom at jeg ikke aner hvor jeg skal starte...
  4. Avlogget

blue Blogger

5. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg begynte å skrive om hva jeg gjorde på fritiden, fortalte venner og betjente om bloggen. Du kan for eksempel begynne med blogger.com og bare skrive om noe og opprette egen Facebook-side til bloggen. Jeg har link til Facebook-siden under alle innleggene og det har gitt Facebook-siden mange likere. Det er ikke så vanskelig å skrive en blogg, bare man skrive om noe. For eksempel om været.
  6. Avlogget

Karoe n00b

Tusen takk for tips!
  7. Avlogget

Du kan legge link til bloggen din som signatur i dette forumet. Det er gratis reklame og hjelper ihvertfall noe. Lykke til!
  8. Avlogget

Karoe n00b

Tus
    en takk :) Kommer nok til å legge til bloggen som signatur det så fort jeg får den i gang, føler liksom ikke det er så stor vits med masse linker over alt før den er oppe å går!
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skrive om noe du føler noe for, brenner for, elsker osv... Det er en god start.
  10. Avlogget

Det er jeg helt enig med deg i. Det er en god start og kan bli spennende å lese.
  11. Avlogget

Karoe n00b

Takk for svar alle sammen!
    Sindre Møllerhaug liker dette.

Del denne siden