1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Überst.net

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Kamelryttersken, 26 Jan 2011.

1. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Noen som kjenner Überst.net?
    Lurer på hvordan man får poeng?

Trodde man får poeng ved at leserne klikket på poengboksen i posten og ved at noen klikker på posten fra Überst. Men når en post klatrer uten at jeg ser synlig trafikk på den posten, da blir jeg nysgjerrig. Har en post på 49 poeng, som vel ikke har hatt så mange besøk. Artig, men litt sprøtt.
    Ser ikke ut for at det blir særlig trafikk derfra, men det å ha en poengboks tror jeg viser leserne at det er flere som liker posten og de på den måten ser et slags kvalitetsstempel
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tror det er noen desperate sjeler som har fått for seg at uberst virkelig er plassen å hente trafikk fra.
    Regner med de har registrert en mengde kontoer og logger ut/inn for å stemme på egne innlegg.
    Gjorde noe slikt i den tiden msn reporter var i live jeg også (2-3000 i inntekt daglig), men å drive slik på uberst blir bare bortkastet tid.
    Personlig submitter jeg til uberst kun for utlinken (gir dofollow) så for meg spiller det egentlig liten rolle hvor mange poeng jeg får på postene der inne.
  3. Avlogget

Kamelryttersken n00b

OkiDoki

*The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.*
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

hehe...tror jeg må endre minimum antall ord...hehe
  5. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Kanskje ikke så dumt. Noen ganger er kan jeg være veldig så ordknapp . . .
  6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ser ut som Uberst er ute av business nå :(

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

8. Avlogget

Nettgründer Moderator

Jeg har brukt de ganske regelmessig og lagt ut nye innlegg der.
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ser ut som om den er gone deal! og bareblogg har tatt over ;)
    Smart :)
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Del denne siden