1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Aktivere Bilder..?

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Antidote, 19 Nov 2012.

1. Avlogget

Antidote Blogger

Jeg har nå instalert et nytt design [IMG]
    Men problemet er at går det ann og aktivere slik at bildene kommer opp på forsiden? (slik som det gjør på bildet)
    Bruker theme Max Magazine (wordpress)
    Takker for alle svar!

For dere aktive så har dere sikkert merket at denne tråden er også på wf. Men de har blitt veldig dårlige med svar..?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Dette gjør du sikkert i oppsettet for themet. Har du sett der?
  3. Avlogget

Antidote Blogger

Ja, faktisk veldig lite hjelp og få det :(
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Se under pages og under posts. Etter dette, se under widget
  5. Avlogget

Antidote Blogger

6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Kanskje du må bruke timthumb. Er umulig å si uten å se det selv.
  7. Avlogget

Antidote Blogger

Det er på ekkelt.com jeg prøver og gjøre dette..
    Men kan du forklare hva timthumb er ?
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har du allerede fjernet det nye themet? Har du brukt funksjonen "velg fremhevet bilde" når du lager evt redigerer poster?

Vedlagte filer:

11. Avlogget

Antidote Blogger

Jeg har gjort alt som dere har beskrevet her. Ingenting virket så jeg fjernet theme og fant et nytt et :)
    Gjerne litt feedback på det nye theme? :)
  12. Avlogget

stihk n00b

Jeg er ikke 100% sikker på hvordan wordpress-themet du har funnet er bygget opp, men jeg tror du må opprette en ny side deretter velge riktig "Maldokument" (Page Template) for å kunne få samme forside som på bildet.

Når du har fått satt opp en ny underside med riktig mal, kan du gå til «Innstillinger -> Lesing», huke av for statisk side og deretter velge undesiden du nettopp opprettet. Da vil denne komme på forsiden av wordpress-siden din.

I tillegg må du helt sikkert sette «fremhevet bilde» på innleggene dine. Dette er hvertfall vanlig praksis for de fleste themes der ute, så mestsannsynlig løser dette problemet ditt her også :)

Vedlagte filer:

13. Avlogget

Nettgründer Moderator

Han sier jo i post nr 11 her att han har prøvd med "fremhevet bilde" , men tror ikke sidemal skal ha noe å si egentlig.
  14. Avlogget

stihk n00b

Det er vanlig praksis for å kunne bytte mellom forskjellige forsider i wordpress-themes. :) Vanligvis er forsiden standard med enkelt bloggoppsett og man lager (blanke) undersider med sidemaler for å tilpasse til eget behov.

Men jeg lastet ned malen og tok en titt nå. Og her er det ingen sidemaler utenom "full width", så her har man ikke mulighet til å forandre forsiden.
    Uansett, når det er sagt så testet jeg med fremhevet bilde på innleggene og det fungerte helt fint. Så her er det nok [USER=521]Antidote[/USER] som har gjort noe feil (kanskje glemt å lagre etter å ha valg fremhevet bilde) :)
  15. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Jøvla mye elementære norskfeil.
    Du får enten klage på themet, eller selv ta deg et gramatikk kurs.
    (folk generelt driter i hvordan siden din ser ut, så lenge det som er der er intressant. På siden din er det ikke så jækla intressant, nettopp fordi du ikke kan skrive godt norsk.)
  16. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg bruker Blogspot og har ingen problemer med å legge ut bilder i innleggene. Det blir litt kjekkere å lese bloggen når det av og til er bilder av det som blir skrevet om.
  17. Avlogget

Antidote Blogger

Jeg vet hvordan man kan være høflig, teller det.
    Dette er wordpress. Ikke blogspot.

Del denne siden