1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Selger Annonsering fra 84.- / mnd.

En tråd i 'Kjøp, Salg og Bytte' startet av Picxx, 6 Apr 2012.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tilbyr div. annonsering på et tjuetalls nettsider med priser fra rundt 84.- pr. mnd.
    Minste avtaletid er på 6mnd.
    Intressert i annonsering? Send en pm for mer info.
    (Gode rabatter ved kjøp i bulk)

ALLE kategorier vurderes.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har du tall på hva vi kan forvente å få i trafikk for den prisen?
  3. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Nei.
    Selges for SEO, da ingen av sidene har kraftige trafikktall (hvilke norske sider som ikke er underlagt store mediahus har forresten det?).
    Ingen av annonsørene har klaget på hverken pris eller kvalitet.
  4. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Hvilke tjuetalls nettsider er det snakk om?
  5. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Vg, Db, Hegnar online og noe flere.........

Med vasking for 50.- timen ville du ikke hatt råd til en mnd. på en av disse (eller mine) sider, så ettersom jeg selger på min. avtaletid på 6 mnd. ser jeg faen ikke hva du har her i tråden å gjøre annet enn å spamme denne jævla signaturen din, noe du snart har gjort i enhver tråd som befinner seg på BB.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Picxx, kan jo være han var genuint interessert selv om han tar vaskejobber??? Ta resten via PM så slipper vi oppløppling og skittkasting.
  7. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Send en pm for mer info. / som står i TS burde ikke kunne misoppfattes, synes du?
  8. Avlogget

Antidote Blogger

Og hva er vitsen med et slik svar ?.
  9. Avlogget

Formuebygging Blogger

Hørtes seriøst ut :D Not.
    Sindre Møllerhaug liker dette.
  10. Avlogget

Ellen Blogger

Hvorfor får denne Picxx lov til å fortsette her? Det var et utrolig stygt innlegg, hadde egentlig bestemt meg for å ikke logge meg inn her igjen, men klarer ikke la være å kommentere denne! Stygt stygt, du burde skamme deg Picxx og har ikke noe på noens nettsider å gjøre, det er nå min mening! Kommentaren din var også temmelig ulogisk, du aner jo ikke hva Sindre har av økonomi ellers i livet sitt......
  11. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg har vært moderator på diverse rimelig store dyreforum, og jeg vet at det er innmari kjipt å være admin/moderator når en eller flere brukere er ufine mot andre. Spesielt om denne brukeren er noen man liker, noen man kjenner, eller noen som har vært på forumet lenge. Enda verre er det om man har lagt seg på en linje hvor man ikke ønsker å være en slik admin/moderator som modererer mer enn absolutt nødvendig. Før eller siden bør man likevel se gjenom postene som kommer fra slike brukere for å se hvor mye positivt vedkommede bidrar med, mot for hvor mye ufinheter og sarkasme som kommer. Det er de som eier forumet som velger hva slags forum de vil ha, og jeg håper selvsagt at de velger å ha en type forum hvor usakligheter og ufinheter ikke er noe som er "helt okay".
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg er ikke mer venn med noen enn andre. Folk må oppføre seg bra uansett hvem de er. Har sagt i fra til Picxx, så får det bli opp til han om han vil følge reglene eller ikke.
  13. Avlogget

hupsey Blogger

Jeg syns det var en del sarkisme, men det må jo ses i sammenheng med aktivitet på forumet. Den som bidrar med mest her på forumet bør få lov til å fortelle til de som er overivrige når de bør bremse.. Her er tips fra et annet forum:

Jeg tror tiden din er kommet fra å stille mange spørsmål, til å ha baller til å prøve ut forskjellige ting. Det koster, gjør vondt, og tar mye tid. Men det er på den måten jeg erfarer at man lærer best.

Lykke til
    Bringly og Nettgründer liker dette.
  14. Avlogget

Folkeskikk burde vært en standard regel i alle forumer. Ellers slutter folk å bruke forumer.
  15. Avlogget

Bringly Sponsor

Folkeskikk er så mangt. Noen ville mene at folkeskikk også innbefatter ikke å svare på gamle tråder.
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er ikke enig at de eldre skal kunne disse de som har mindre erfaring. Ja, gi råd og veiledning men ikke spre rundt seg med ironi og sarkasme.
  17. Avlogget

Det er jeg helt enig med deg i
  18. Avlogget

hupsey Blogger

Men når enkelte blåser i råd og veiledning, forstår jeg at det reageres. Ville ikke skrevet det samme som ble skrevet i den tonen og synes det jeg kopierte fra et annet forum var en mye bedre måte å svare på.

Sent from my X10i using Tapatalk 2
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Akkurat det er jeg enig i. Spør man om råd bør man være lydhør.
  20. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Beklager, skal aldri mer gi hverken konstruktiv kritikk eller si hva jeg mener på dette forumet.
    Det er helt klart at dette blir nok et "kyss klapp og klem" forum.
    Lykke til med det :)

Tråden er vel min, så jeg ber om at den stenges.
    Tilbudet gjelder dog ikke mere.
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden