1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Diverse Bedre seint enn aldri ! Om å våge å satse

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Helle, 1 Mar 2013.

1. Avlogget

Helle n00b

Ok, nå sitter jeg med en sporingskode, og skjønner ikke helt hva jeg gjør med den... (er dårlig i engelsk, og helt ny på endel ord her, og bittelitt dum)
  2. Pålogget

BareBlogg Grûnder

3. Avlogget

Helle n00b

hvordan veit jeg at themet jeg bruker støtter eller ikke støtter det?
    Ta utgangspunkt i at jeg er 72, og lurer på om adsl er en smittsom sykdom...
  4. Pålogget

BareBlogg Grûnder

Hmm... Jeg mener om themet har mulighet for å legge inn GA koden rett inn. Vanligvis finner du denne muligheten under innstillingene av themet.

Laster du ned plugins slipper du å tenke på det.
  5. Avlogget

Helle n00b

vel.. nå lasta jeg ned plug-in, fordi jeg ikke skjønte hva du mente med det første, og så nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre med plug-in`en...
  6. Avlogget

Ellen Blogger

He he, godt å se, tross alt. at jeg ikke er den eneste som ikke skjønner hva de snakker om her!! Men jeg klarer meg da godt likevel. Jeg har tre blogger, og eljos-eljos ligger omtrent hver uke blant de ti beste her inne. Eljosreise ligger blant de beste på blogglisten.no, kategori reise, og eljos-eljos blant de beste på blogglisten.no kategori samfunn. eljosfoto glimter bare til hver gang jeg legger ut et nytt bilde........
  7. Avlogget

WordPress Tips n00b

8. Avlogget

Nettgründer Moderator

Husk att denne bloggen er på wordpress.com, har ikke jobbet med blogger der selv, men kan du redigere theme filer der?
  9. Avlogget

Bringly Sponsor

[USER=632]Helle[/USER] Først aktiverer du innstikket ved å gå til: Innstikk >>> Google Analytics for WordPress >>> Trykk på Aktivér

1. Velg innstillinger for innstikket ved å klikke på: Generelle innstillinger >>> Google Analytics

Du skal nå se innstillinger for innstikket, og øverst av alle valgene skal være et knapp som sier:

2. Click here to authenticate with Google

3. Trykk på denne knappen.

4. Skriv inn passordet til Google-kontoen din, og aksepter for bruk.

5. Hvis du får feilmeldingen: Unfortunately, an error occurred while connecting to Google, please try again

Huk av for Manually enter your UA code

Kopier og lim inn ID for nettsiden. Denne vil se ut som UA-389xxxxx-1

Du trenger ikke å huke av noe mer, så trykk på knappen Update Google Analytics Settings. (Du skal se tre av de, og det spiller ingen rolle hvilken du trykker på.

Du skal nå være ferdig.
  10. Avlogget

WordPress Tips n00b

Jeg var inne å så litt på min WordPress.com konto og det går dessverre ikke an å legge til Google Analytics. Man kan legge til Google Webmaster tools og Bing.

Jeg vet ikke om det er annerledes når man har betalt for eget domene.
  11. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Kan ikke mye om wordpress men ønsker deg lykke til!
  12. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg skal følge med på denne bloggen og har lagt den til i RSS-oppdateringer, sånn at jeg blir varslet om nye innlegg. Lykke til med bloggen!
  13. Avlogget

Tone O. n00b

Hei. Hvordan gjør man det?
  14. Avlogget

Tone O. n00b

Jeg ser at du er aktiv her inne og jeg verker etter å få hjelp med problemene mine.
    Jeg lurer også på hvorfor jeg ikke finner postene mine noen av de stedene jeg forsøker å pinge.
    ….også klarer jeg ikke å logge meg inn på denne topplisten.
    Jeg er veldig utolmodig, men man kan vel ikke vente å få svar neste dag????
  15. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du må vel lage en egen bruker for topplisten, har du gjort det?
  16. Avlogget

Tone O. n00b

Ja, jeg skjønte det etterhvert, men jeg kommer ingen vei med det heller. Får bare feilmeldinger.
    Jeg trodde jeg skulle bruke samme bruker og passord som når jeg logger inn?
  17. Avlogget

Nettgründer Moderator

Så vidt jeg husker så må man lage egen bruker for topplisten, feilmeldingene vet jeg ikke noe om. Da må sjefen komme på banen med en forklaring.
  18. Pålogget

BareBlogg Grûnder

Hei, Hvilke feilmeldinger er du får?
  19. Avlogget

Tone O. n00b

Hei hei.
    Jeg få meldingen: En feil ble funnet i din tilføyelse, vennligst...
    Med rød linje rundt boksene: brukernavn, passord og bokstav/tall-kodeboks nederst.
    Jeg bruker samme brukernavn og passord som når jeg logger meg inn på bareblogg.
  20. Avlogget

Tone O. n00b

Takk for svar.
    Jeg har også tolket meg fram til dette, med jeg har prøvd å gå rett inn også, ikke vellykket det heller.

Del denne siden