1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Blogg-adresse i nummeropplysningen

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av Sindre Møllerhaug, 30 Jul 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg var innom 1881.no og så at jeg kunne endre opplysninger om meg selv, for eksempel ved flytting. Der er det også mulig å legge inn link til Facebook-profilen. Det er også mulig å legge inn link til bloggen i nummeropplysningen. Da vil bloggen ligge i informasjonen samtidig som bostedadresse, telefonnummer og andre ting.

Det som er nødvendig å gjøre for å endre opplysningene, er å skrive inn mobilnummer. Videre tror jeg at man mottar en sms med kode som skal skrives inn for å endre opplysningene.

Det er vel ikke noe farlig å legge inn blogg-adressen sin i nummeropplysningen?
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Kan ikke se att dette skulle være noe farlig, kjør på ;)
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ser du har ny blogg, kanskje lurt å forandre link i signaturen din.
  4. Avlogget

Åja, det har jeg glemt. Har ikke fått så mye svar i forumet, så har glemt det ut. Adressen i nummeropplysningene 1881 og Gulesider ble gjort på torsdag og nå er det på plass.
    Jeg må endre linken i signaturen min.
  5. Avlogget

Sånn, nå har jeg oppdatert signaturen. Ikke godt å vite om nummeropplysningene er gode trafikkkilder for blogger. Nesten ingen ringer meg, eller stort sett ingen, så får bare håpe at det hjelper noe som helst. Den situasjonen kan endre seg om noen år.

Del denne siden