1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Blogging er en fin hobby

En tråd i 'Motivasjon' startet av Sindre Møllerhaug, 1 Nov 2012.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg synes det er vanskelig å nesten bare være alene og nesten ikke ha kontakt med betjente. Jeg trives best alene, fordi jeg ikke har nære venner igjen. Det er umulig å forklare hvor sårt det føles.

Jeg bruker bloggen til å få ut følelsene om hvordan jeg har det, helt uavhengig av hvor mange besøk jeg har. For å holde leserne oppdatert på hvordan det går med besøkstallet, legger jeg ut besøkstallet for siste uken hver søndag kveld.

Jeg har nå lånt ei bok om blogging på biblioteket og skal lese om hvordan en blogg blir suksess. Skal også bruke dette forumet til å lære hvordan en blogg skal skrives. Motivasjonen til å skrive blogg er for meg det samme som å ha motivasjon til å prøve nye ting i livet.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

3. Avlogget

Den ser veldig bra ut. Jeg har lest om at leserne blir engasjert av å lese om hva bloggere opplever, spiser til middag og ellers gjør i hverdagen. Blar litt gjennom den av og til. Kjekt å kunne lese i den.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Noe imot å dele tittelen på boka du leser? Sikkert flere som er interessert Sindre.
  5. Avlogget

123 blogg_ For nysgjerrige og nybegynnere & eksperter.

Thomas Moen har skrevet boka og ble første gang utgitt i 2012. Den skrives veldig kreativt.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja Thomas har jo drevet på en stund så...

Del denne siden