1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

BlogGlue, noe for deg?

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Kamelryttersken, 25 Jul 2011.

1. Avlogget

Kamelryttersken n00b

BlogGlue er en samkjøring av mange blogger, mest amerikanske, men det er noen norske også. Du får opp lenker til andre blogger som viser lenker til dine innlegg. I tillegg sender BlogGlue innleggene dine til Twitter og Facebook hvis du vil.
    Har hengt meg påm flere som kan tenke seg det?

Link
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har sett litt på dette [MENTION=52]Kamelryttersken[/MENTION], sliter litt med å finne gode grunne for legge dette opp på bloggen min.

Hva synes du er det beste med BlogGlue? Har du merket noe forskjell etter at du la BlogGlue opp på bloggen din?

Enlight us please;)
  3. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Største drawbacket er at det er så få norske blogger som bruker Blogglue.
    For meg blir det lenkebygging, mulig jeg tar feil, men tenker sånn at Blogglue sender mine innlegg til et antall blogger rundt forbi. Og det blir lenker av det som jeg i mitt enfold innbiller meg at gir kudos hos google + de andre søkemotorene.
    Led flere norske blogger vil det bli en reklameeffekt ved at det ligger en lenke til for eksempel din blogg slik som det nå ligger lenker til Pål Leverås/Tirsdagmorgen nederst på bloggpstene mine.
    Det er iallfall hva jeg tenker med å ha Blogglue på bloggen

Del denne siden