1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg BMW Entusiasten

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Nettgründer, 29 Des 2010.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

BMW Entusiasten er en uavhengig blogg om BMW. Der jeg skriver litt om nyheter og tips fra BMW verdenen.

Vis vedlegg 181

Ikke så stor aktivitet der men har alltid vært en BMW fan så det kommer nok flere poster når inspirasjonen ramler over meg :)
  2. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Som i BMW med fire hjul?
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Fire hjul ja, men jeg liker selvfølgelig BMW med to hjul også :cool:
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Liker BMW ja...Min første bil var en BMW 3.0S... he he gammel haug, men gikk godt:)

Bare digger videoen om "Verdens raskeste gatebil" på bloggen din
  5. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Klarer meg med de med to hjul, gjerne sånne som min
    En RT med sidevogn til vinterbruk kanskje? Doningen i linken er en Suzuki som står til disposisjon for yours truly.
    BMW med fire hjul stiller i klassen for nyttige blikkbokser, sammen med det som ellers går under betegnelsen bil. Heldigvis har jeg en kjenning som har en gassdrevet BWW SUV av no slag. Han kjører Miata på sommeren. Han mente på at en doning som min kunne man utvikle et forhold til. Og da skjønte jeg at det er håp også for karfolka ;)
  6. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Bomma totalt med sitatet over her :mad: Beklager og alt slikt. Var moderator på et MC-forum en gang i verden og da hadde jeg full kontroll med hvor jeg postet hva:cool: men den evnen må jeg visst trene opp igjen.

Del denne siden