1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Diverse Boligsøknad.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 20 Okt 2012.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Siste prosjekt-lenge siden sist nå.....og tiuden strekker jo egentlig ikke til..men jaja

Boligsøknad

Primært rett og slett en side med tema boligsøknader, byggesøknader generelt og tips/spm&svar rundt dette. Helt ny så det er mye å rette på og lite innhold enda men bare å komme med innspill allerede.
  2. Avlogget

blue Blogger

Stilig side! Men du har vel ikke dysleksi eller noe sånt? :D
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Hehe,ligger endel testinnlegg der som skal bort etterhvert, men lettere å justere siden med alle innleggsplassene okkupert :)

Jeg liker fargene og oppsettet, headeren er jeg ikke fornøyd med så den må byttes. Annonsene er også ok integrert syns jeg. Aldri brukt dette themet før så ting tar litt tid :)
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Btw- er det noen av dere som har spm rundt noe med dette å gjøre send gjerne på pm, jeg trenger litt "fillers" innlegg nå i starten :)
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Knallbra ide Metallian. Jeg er mitt i et virrvarret å bygge et anneks. Oh my lord for et byråkratisk siræva system...
  6. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Anneks er litt kinkigere da det er en selvstendig frittstående boenhet- nesten som å bygge hus egentlig....Slike søknader skal jo i utgangspunktet sendes inn av proffer som har alt på copy-paste og tar noen lapper for jobben ;-)

Har du spm kjør på på pm eller kontakskjema på siden så skal jeg se hva jeg får til :)
  7. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Det kan være en god mulighet for folk som vil bygge hus å ha en blogg for dette å følge, sånn at det er en ryddig oversikt for hva man skal tenke på. Det er ikke bare å bygge et hus og vips så kan man bo der.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

[USER=65]Metallian[/USER]; Kan starte med å spørre det jeg spurte kommunen om, men som jeg ikke får svar på...

Hvor finner jeg krav til tegninger, reguleringer, hvilke naboer som må varsles etc.
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ikke svar fra kommunen? Det høres rart ut, hvilken kommune er dette egentlig?

Del denne siden