1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store Blogg.no tråden

En tråd i 'Bloggplattform' startet av bareblogg, 8 Sep 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Her kan vi poste alt som har med blogg.no. Vi er jo så heldig som har @Toril her, sjefa over alle sjefer på blogg.no så jeg tror vi er bra stilt:D
  2. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Ja. Men vi komprimerer bilder da. :)
  3. Avlogget

Bringly Sponsor

Film også? Jeg har noen TB med råfilm. :D
  4. Avlogget

Toril Kjendisblogger

*host* :eek: Ja. Film også.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hva om du laget en presentasjon av blogg.no en dag du fikk tid? Litt om hvem du er, hva du gjør, om hva tjenesten deres kan tilby etc...
  6. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Tja, jeg kan jo copy/paste det fra de innholdsrike hjelpesidene våre... http://faq.blogg.no/
    Eller dere kan gå dit og lese det, så slipper jeg å føle at jeg sitter og fisker brukere her inne. ;)
  7. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Hmmm. Finnes det hotlinksperrer for film? :)
    Bringly liker dette.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Eller at jeg fisket dine brukere over hit:D HAHAH...Seriøst, jeg ser et potensiale for et samarbeid her jeg. Sender deg en PM.
  9. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har også 1,7 TB med bilder. :D
  10. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Der har vi allerede en hotlinksperre. :p
  11. Avlogget

Bringly Sponsor

Men jeg vil da aldri bruke hotlinking. Men jeg trenger mer plass til å lagre backup av bilder og film. :rolleyes:
  12. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Da funker det sikkert med blogg.no. Om du ikke trenger å lagre i god kvalitet. :)
    Vi har ubegrenset lagringsplass, men komprimerer som sagt. :)
  13. Avlogget

Bringly Sponsor

Hmmmmm... kan jeg få serveren til blogg.no til å knele grunnet komprimering av HD-råfilm? :D Ser jeg her en utfordring?
  14. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Hahahaha. Vent gjerne til tirsdag før du forsøker. Vi har hatt nok nedetid denne uka. :p
  15. Avlogget

Bringly Sponsor

Det hadde jo vært litt kult å laste opp all filmen på en server med 10 Gb/s tilkobling, og så lastet alt inn på Blogg.no's server. Noen kjører DDoS, mens jeg kjører Film-DDoS. :D
  16. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Om du har lyst til å stressteste oss kan jeg sette deg i forbindelse med teknikerene våre.
    Vi tok selvfølgelig en del forholdsregler etter perioden mars-mai i år. :)
  17. Avlogget

Bringly Sponsor

Det blir for dyrt for meg. :(
  18. Avlogget

Toril Kjendisblogger

19. Avlogget

Bringly Sponsor

Her snakker vi ikke om en time. Vi snakker om en måned.
  20. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Del denne siden