1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store Blogg.no tråden

En tråd i 'Bloggplattform' startet av bareblogg, 8 Sep 2012.

1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er vel akkurat det som gjør dem praktiske, ikke?
  2. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Nei, ikke alltid. :D Men det finnes heldigvis andre løsninger også.
  3. Avlogget

Bringly Sponsor

Det er jo mulig å tillate noen domener, og samtidig stenge ute alle de andre. Det er jo bare snakk om å legge til en ekstra linje i .htaccess.
  4. Avlogget

Toril Kjendisblogger

5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

Ellen Blogger

Kan man legge ut "Populære innlegg" på blogger på blogg.no? Jeg har nettopp gjort det på min blogg på blogspot.com, og det var veldig enkelt og fint.
  7. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Nei, det kan man ikke. Vi teller ikke antal treff pr innlegg.
  8. Avlogget

Ellen Blogger

blogg.no har fått en fin tjeneste. Man kan bestemme at blogginnlegget feks skal publiseres i morgen, eller en annen dag. Fine greier det, hvis det hadde virket. Nå virker ikke noe, kan ikke lagre, kan ikke publisere verken nå eller i morgen.........
  9. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Nå skal det i hvertfall fungere som normalt. :)
    Ellen liker dette.
  10. Avlogget

Ellen Blogger

Ja nå virker det som bare det, forresten har ikke prøvd den forhåndsutleggingen da........men nå er innlegget lagt ut, fine greier.
  11. Avlogget

Bringly Sponsor

Tenk hvis man hadde kontaktet support hos Blogg.no i stedet for å skrive her på forumet. Da kunne problemet blitt løst raskere. ;)
  12. Avlogget

Nettgründer Moderator

13. Avlogget

Bringly Sponsor

Man skal "aldri si aldri", men de fleste sin erfaring tilsier vel at det går raskere å kontakte support direkte fremfor å bruke omveier. Hva hadde for eksempel skjedd om Toril var utilgjengelig i dag og ikke hadde sett dette innlegget?
  14. Avlogget

Ellen Blogger

Men i all verden, du kan vel ikke vite hva jeg gjorde? Selvfølgelig kontaktet jeg support på blogg.no. det som står her på forumet var kun frustrasjon.....Og jeg fikk svar fra blogg.no support veldig raskt. Ikke alltid så lurt å lage sine egne konklusjoner.....
  15. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg kan bare konkludere ut i fra den informasjonen som jeg besitter. Når du da ikke oppgir denne informasjonen er alternativer for en konklusjon noe redusert. Jeg kan ikke se at konklusjonen min er feil ettersom jeg hadde tydeligvis ikke fått oppgitt all informasjon.

Kanskje man bør dele mer informasjon fremfor å bare dele et begrenset utvalg?
  16. Avlogget

Ellen Blogger

Det jeg skrev på forumet her var jo altfor lite for blogg.no for å løse problemet selvfølgelig. De fikk jo langt flere opplysninger i den ordinære henvendelsen. Frustrasjon er sånt som slipper ut, og kanskje flere hadde samme problemet? Da kunne de se at de ikke var alene. Kan ikke se hensikten med å legge ut alle detaljer i et slikt innlegg som jeg gjorde, Men må virkelig skryte av blogg.no support, de jobber superraskt. Og det var Torill som var på jobb ja....
  17. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg ser bare ikke hva som er poenget med å uttrykke frustrasjon når Blogg.no tydeligvis arbeider med å løse problemet. Hva oppnår man egentlig? Slik som jeg ser det ... ingenting.
  18. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Sannsynligvis ingenting, men da kunne man jo snakket dritt om dem både på face'rn og twitter'n.
    Norsk folkesport detta, å snakke dritt om andre uten å forsøke å løse selve problemet ;)
  19. Avlogget

Ellen Blogger

Hvordan melder man seg ut som medlem her? Dette var ikke noe for meg. Kan jo ikke engang få lov til å være frustrert uten å få "peppper" for det! Uansett, jeg er intressert i blogging, men ikke bloggingens underkoder og finurligheter.......Hvordan slettes jeg som medlem her? Kanskje noen adm kan gjøre det?
  20. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Er vel bare å slutte å skrive her, fjerne din signatur og ditt bilde, og dine personlige detaljer. På den måten blir din profil anonymisert (er jo mange som heter Ellen), samtidig som forumet slipper å få rotete tråder hvor innlegg står skrevet av "slettet bruker". Hvis man først tillater å slette brukere, kan det nemlig bli flere "slettede brukere", og det kan bli rotete.

Hvis du likevel vil slettes er vel det noe du kan ta kun i pm til moderatorer/admin, i stedet for i en diskusjonstråd. Du får nok svar fortere da :)

Del denne siden