1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store Blogg.no tråden

En tråd i 'Bloggplattform' startet av BareBlogg, 8 Sep 2012.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

[USER=526]Ellen[/USER] her har du fått ett meget godt svar av Carina Josefine. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke dette er noe for deg? Kan heller ikke huska att du har fått noe "pepper"? Greit nok att du ikke er interessert i tekniske finurligheter, men det er da mye stoff utenom det her på forumet vel?
  2. Avlogget

Ellen Blogger

Nei det pepperet var vel ikke så alvorlig ment. Jeg gjorde som Carina sa, har fjernet kryssene for å motta alle disse finurlighetene jeg ikke skjønner meg på. de føltes litt sånn som "spam" for meg ser du, fordi jeg ikke skjønte så mye av dem. Og ser absolutt at det er dumt å slette en bruker og dermed få "slettet" innlegg. Jeg kommer nok til å fare over innleggene og lese litt fremdeles, men ja det ble rett og slett for teknisk for akkurat meg.
  3. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ikke angre på det du har gjort. Ever!
    Angre heller på det du aldri gjorde!
  4. Avlogget

JonasMedia Guest

Hei er på blogg.no nå veldig fornøyd, og alltid vært det endër alltid med og bytte raskt tilbake til blogg.no om noe annet frister!
    men [USER=535]Toril[/USER] Alle bloggportaler har muligheter for og legge til domenet sitt slik den blir der istedenfor den andre altså vis du går på ett innlegg så vil urlen være domene.no/MittInnlegg. til og med deres svenske version blogg.se har denne muligheten! så lurte Jeg på når den muligheten kommer, Eventuellt om det går an og gjøre unntak om man ønsker det Eventuellt betale en Engangs sum? Jeg har både blogg.no & domene og kunne veldig tenke meg og bruke den slik den er klistra i adressefeltet og at den blir med som beskrivet!

Håper på bra tilbakemelding.
  5. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Vi har ikke den muligheten, så det går ikke an å betale for å få det, dessverre. :)
    Vi ser på muligheter for enklere bruk av eget domene, men dette er ikke prioritert for øyeblikket, og jeg kan ikke svare på når det eventuelt kommer, eller om det i det hele tatt kommer. Cloaked forwarding er det beste vi kan "tilby" i dag. Da har du domenet ditt i adressefeltet, men sideurler vil ikke komme fram der.

Veldig hyggelig å høre at du ellers er fornøyd med oss. :)
    JonasMedia liker dette.
  6. Avlogget

JonasMedia Guest

[USER=535]Toril[/USER] Takk for svar, også lurte på om siden bloggen Jonas.blogg.no står ubrukt siden 2005, og bloggen og står stortsett i koder.
    så lurte på siden ikke domene løsningen jeg forslo er tilgjengelig ennå. om det er mulighet for og få Jonas.blogg.no istedenfor den lange nye adressen min siden det ikke har vært Ak.på den siden 2005, som er veldig lang tid spør du meg. Og tenkte ikke blogg.no var tjent med en blogg som ikke blogges på når den kan være aktiv i 2012! Ta Kontakt på inbox på bb. dersom Jeg kan få www.Jonas.blogg.no dette ville vært årets Julegave fra blogg.no

Håper på positiv tilbakemelding!
  7. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Du får gjøre som alle de andre som ønsker å overta en inaktiv blogg. Kontakte support på hjelp@blogg.no :)
  8. Avlogget

JonasMedia Guest

@Toril Gjorde det men fikk dette til svar, hadde håpet det gikk i og med at bloggen er inaktiv
  9. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

@Toril Finnes det mulighet for og overta en inaktiv blogg. eller ikke? Kan du Kontakte meg på post@JonasPhilipe.no dersom det er mulighet for overtakelse av en Inaktiv blogg. Jeg vil gjerne ha en enkel adresse som folk husker, og Jeg mener selv at det er dumt at ett så bra bloggnavn blir ubrukt og stått slik siden 2005.
    når den kan være aktiv i 2012, spør såfall rafq eller noen som er mest ansvarlig om du ikke veit. men kontakt meg på mailen så får vi mailvekslet Ok, Toril?
  10. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Du har fått svar fra support, Jonas. Vi overfører ikke brukte blogger. Inaktive blogger som er blitt registrert, men aldri tatt i bruk, kan overføres. Jeg foretar ikke saksbehandling her inne, dette er bareblogg, ikke blogg.no. Om du trenger ytterligere informasjon bare fortsetter du dialogen i saken din inne på support.
    Nettgründer liker dette.
  11. Avlogget

Silje Lien n00b

Jeg synes blogg.no burde få tilbake muligheten for å ha flere blogger på én bruker. Vet at dere hadde den muligheten for en evighet siden. Da hadde jeg ikke behov for det, men nå derimot hadde det hjulpet meg veldig.
  12. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Enig! Det er stress å ha 25 e-postadresser. Men ikke jeg som bestemmer. :)
    (og jeg mener å huske TPTB hadde en skikkelig god grunn for endringen også)
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Kan du si litt om det som har skjedd med nettavisen/blogg.no nå?
  14. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Informasjonen ligger her: http://info.blogg.no/1355506599_bloggno_er_n_en_del_a.html :)
  15. Avlogget

Karoe n00b

[USER=535]Toril[/USER] vet du noe om når blogg.no vil få muligheten til å få en "eldre innlegg" knapp eller om du vet om noen html-koder som lager en slik knapp? Er lei av å plage igjennom arkivene, tar så lang tid å bla gjennom månedene *lat*
  16. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

[USER=535]Toril[/USER] Kommer det funksjon for å se hvilke sider som blir sett mest? Kan man bruke google analytics med blogg.no?

Kjempebra at du er her go svarer :) Fant deg på SoMe også.

Mvh

CoT
  17. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Vi har allerede en funksjon som forteller hvilke sider som blir sett mest. Det er topplisten.
    Ja, man kan bruke GA hos hos så lenge man bare legger inn 1 kode pr side.

Hva er SoMe?

-Toril
  18. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Dersom vi innfører dette vil alle blogger bli låst til fast antall 10 poster pr side, også forsiden. Vi har ikke helt bestemt oss enda.
    Det er ikke mulig å legge inn noe slikt selv, det må endres i blogsoftkoden.
  19. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

SoMe = Sosiale medier.
    Altså jeg ønsker og se hvilken av mine sider som er mest sett. Feks hvilken oppskrift som er mest besøkt på min side.

Må man legge inn GA kode manuelt i html i alle enkeltsider eller kan man gjøre det på en bedre måte?
  20. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Du kan legge GA-koden inn i malene for å se totalt antall besøkende. Vil du se statistikk pr innlegg trenger du en kode pr innlegg.

Del denne siden