1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store helgetråden

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 14 Jan 2011.

1. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Denne helgen skal jeg selvsagt ut nye eventyr og anskaffe meg nye historier til bloggen. Jeg er jo tross alt studine på ville veier :p
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

ah....gud luck @Sukkerspinnet;

Nyt denne perioden, så lenge den varer, realiteten (livet med familie osv.) kommer før eller siden til deg og;) Da blir ikke bloggen like spennende tror jeg... he he

I helgen drar hele familien til fjellet - en uke på ski...

Jeg har vært skikkelig syk i dag (omgansyken), så jeg håper jeg er bedre i morgen...
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Er på jobb i havet, noen få dager igjen så er det fri :D
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott... Ser frem til det;)

Ha en flott hjemreise da...
  5. Avlogget

elinhenriette n00b

Da var det helg igjen!
    I kveld skal jeg rydde og ta bilder av skosamlinga mi for å prøve å få solgt noen på bloggen...
    I morgen skal vi til Ongajoksetra for et romatisk opphold med god mat og badestamp!

Hva skal dere?
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har ikke tilgang på PC denne helgen. Så jeg antar at jeg skal enten sove, spise eller ut på nye eventyr. Jeg skal iallfall ikke blogge, se TVserier eller sløve og chatte på msn :p
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

God helg folkens! Tror jeg stikker en tur inn i byen senere og møter noen kompiser for fredagspils :cool: Resten av helga tar jeg ting på sparket :)
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skal kose meg sammen med familien. Ja og så oppdatere WWW selvfølglig.

Det blir garantert tid til litt trening også.

God helg dere.
  9. Avlogget

Formuebygging Blogger

Har fått gjort unna litt praktiske ting i heimen så denne helgen blir brukt til å være sammen med kidsa og min samboer.

Det ble også tid til litt gaming i kveld når ungene hadde lagt seg. Tar meg gjennom spillet mass effect. Skikkelig bra! Spør du meg...
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Helgen nærmer seg og jaggu er det ikke 1 april i dag, noen som har blitt lurt? Har ikke skjedd meg ennå, men dagen er ennå ung :p
  11. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg skal kose meg med evolusjonsteorien i helgen. Dessuten hadde Studia noen bøker på halv pris av mammutpris, så kanskje en skjønnlitterær bok i tillegg :) Men har ikke planlagt noen eventyr ennå :p
  12. Avlogget

Ayianapa Blogger

Endelig hjem til bærum i helgen,........ vekk fra denne noe spesielle byen der det snør og er 15 grader + annenhver dag.
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepp, drar til Finland i morgen, og kommer ikke hjem før på tirsdag;)

Jobb...
  14. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg skal BAKE! Tenk det, jeg kan faktisk være fornuftig og huslig, og ikke bare fly rundt å finne på merkelige og dumme ting :p
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Blir bra Sukkerspinnet;)

Skal bygge et par nettsider i løpet av helgen.

Ellers blir det å slappe godt av, og være sammen med familien.
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hadde en sykkeltur i kveld. Rundt Solastranden - Nydelig;)
  17. Avlogget

Nettgründer Moderator

18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nydlig vær i dag - ca12gr. Er på lekeplassen sammen med de to minste. Life is good;)
  19. Avlogget

Ayianapa Blogger

Sensation whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!!
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

WaZ UP - huh?

Del denne siden