1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store helgetråden

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 14 Jan 2011.

1. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har begynt arbeidet med å endre møbleringen av stuen slik at jeg får omstrukturert hele rommet. Arbeidsbord skal flyttes (inkl. 2 stasjonære maskiner med 2 og tre skjermer hver, en Macbook Air med ekstern skjerm, en Mac mini uten skjerm (fungerer både som iTunes-server og vanlig server)), sofa og møbler skal flyttes slik at jeg kan sitte litt lengre fra TV-skjermen/lerretet, og bokhyller/skap skal flyttes. Noe som gjør at jeg må takle en filmsamlig på langt mer enn 1000 filmer (jeg sluttet å telle disse for et 2-3 år siden og vi snakker nå kanskje om nærmere 2000). Og jeg må heller ikke glemme bøker. Heldigvis er de fleste bøkene allerede lagret i kasser fordi jeg ikke har nok bokhylleplass til bøker. Likevel har jeg 3 bokhyller stappfull av bøker.

+ musikk. Jeg bruker i dag en egen liten itx-basert maskin til avspiller av musikk på musikkanlegget. CD-plater er lagret som ISO-filer på en egen lagringsserver.

Det er egentlig ganske imponerende hvor mye jeg har plass til på ca 20 kvm's..
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Er vel mange som går inn i en langhelg nå, så da gjenstår det bare å ønske god helg og ha en fortreffelig 17 mai feiring i morgen :)
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

4. Avlogget

blue Blogger

Reiser på ferie i morra, god helg!
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ferie i morgen på meg og...Spaina:D God helg....
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Akkurat ferdig på jobb, håper på ferieuke i januar 2013 ;)
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

8. Avlogget

bareblogg Grûnder

9. Avlogget

grobbie Blogger

inne i de siste dagene med permisjon :( men holder enda på med mitt lille prosjekt
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

God helg boys and girls! Er det mange som har ferie nå? :cool:
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Første helg etter ferien... Blir vel å trene litt fra morrakvisten, så litt handling, litt familietid og litt BareBlogg tid... og der var helgen over gitt:confused:
  12. Avlogget

Nettgründer Moderator

13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Yes, helg here i come. Blir fotballturnering og læxing som står for tur nå. God helg da:D
  14. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Vi håper på god helg!
  15. Avlogget

Formuebygging Blogger

Opp med flytebrygge, båt og greier. Skikkelig manneting! Må jo selvfølgelig hjelpe svigers når de trenger hjelp.

Forrige helg ble det transport av umennesklige mengder ved for min mor ..

En del fysisk aktivitet har det blitt, bra greier.

Nå er det billig Whisky og day 9 starcraft 2 webcast. Skål!

Har skrevet et nytt innlegg også nylig, hvis noen har lyst å lese. Eller egentlig kan dere bare droppe det. God helg!
  16. Avlogget

Nettgründer Moderator

God helg! 4 skift igjen så er det fri :D
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

18. Avlogget

Bringly Sponsor

Helg ... igjen!?

Det blir for mange helger for meg. Hva om jeg kunne fått gjort om noen helger til arbeidsdager?
  19. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ser [USER=16]Picxx[/USER] har hatt et raid her inne og vil med dette ønske han og alle andre forumbrukere en god helg! Skål :D
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Del denne siden