1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store internettdagen

En tråd i 'Samfunn Og Media' startet av Sminkebloggen, 11 Jul 2011.

?

Hvilken dag er den store internettdagen?

Mandag 3 stemme(r) 42,9%
Tirsdag 4 stemme(r) 57,1%
Onsdag 2 stemme(r) 28,6%
Torsdag 2 stemme(r) 28,6%
Fredag 1 stemme(r) 14,3%
Lørdag 3 stemme(r) 42,9%
Søndag 3 stemme(r) 42,9%
Flere stemmer er tillatt.
  1. Avlogget

Sminkebloggen n00b

Nå har jeg funnet ut at søndag må være den store internettdagen. Nå har jeg hatt aller flest besøk hver søndag i en mnd. Hvordan er det med dere?

Jeg vet med meg selv at søndag er jo ofte en slappe-av dag, og da bruker man vel litt mer tid på internett? :)
  2. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Tror faktisk det er litt motsatt med meg, men så poster jeg jo mindre i helga, så det er kanskje ikke så rart :)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

På forumet er det definitivt tirsdag og torsdag. På bloggen min er det søndag;)
  4. Avlogget

blue Blogger

Søndag er en god dag for surfing uten tvil, men de 3 siste mandagene har også vært veldig bra ;)
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hvilke sider er det som har mest trafikk hos deg [MENTION=84]blue[/MENTION]?
  6. Avlogget

teknolicious Blogger

for meg er det helt klart mandag-torsdag som er best...
  7. Avlogget

blue Blogger

Gran Canaria siden min har nok mest trafikk med en 3-400 visninger om dagen, men tjener for tiden mest penger på en side med bare 30 sidevisninger i snitt per dag...
  8. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Ingen spesiell ukedag som utpeker seg. Men jeg har heller ikke nok besøkende til å ha grunnlag for noen riktig statistikk.
    /statistikkteori
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da begynner det å ligne noe synes jeg [MENTION=84]blue[/MENTION]. Tenker på antall besøkende.

Du nevner noe her litt sånn i det stille, at du tjener mest penger på en side med kun 30 sidevisninger pr.dag. Det er jo ganske utrolig!
  10. Avlogget

blue Blogger

Ja ;) tror vi lar den siden ligge litt til, før jeg finner ut om det er flaks eller gullegg.
  11. Avlogget

Washburn Blogger

Fredag, lørdag og søndag passer min nisje perfekt ;)
  12. Avlogget

Ayianapa Blogger

Kan jo være mange grunner til dette, men reise er en hard nisje å tjene penger i. Så antar at den andre siden er i en litt mer lettsolgt nisje?

Selv er det vel ukedagene og ikke helgene som både er mest besøkt og som har størst inntjeningspotensiale.
  13. Avlogget

blue Blogger

Ja, det er stor forskjell på besøkende som kommer innom siden med søkeordene; "hvor langt er det til stranda" og "jeg vil bruke penger på nettet i dag" ;)
  14. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Det er veldig varierende på bloggen min. Lørdag er ofte den dårligste dagen, men hverdagene mandag til torsdag er ofte de største. Det er helst på tirsdager jeg får flest besøk.

Del denne siden