1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg En pappablogg. Før, under og etter at barnet kommer

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Glagubben, 30 Mai 2016.

1. Avlogget

Glagubben n00b

Hei alle sammen ;)

Jeg heter Gustav og er da bak Glagubben bloggen på blogg.no. Dette er en blogg jeg startet etter at jeg og fruen fikk vite at vi nå venter en liten gutt i september. Hele bloggen handler om hverdagslige tema skrevet i en humoristisk stil. Bloggen er ment som underholdning og kommer samtidig med enkle tips og råd når deg gjelder å forberede seg til det å få barn.

Og siden det er så mange mamma bloggere der ute så kanskje noen syns en pappablogg er greit å lese litt også av og til.

Håper dere liker bloggen.

Bloggen finner dere her ... www.glagubben.blogg.no
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Kjenner meg igjen i det du skriver om at tenåringer sover hos kjærestene sine. Jeg diskuterte det med mange kompiser som jeg gikk med på ungdomsskolen og det er ikke så lenge siden. Årene mine der var 2007-2010 (joda, er en del år siden hehe).

-Jeg og kompisene mine på ungdomsskolen ble enige om at så lenge vi macher hverandre, så kan overnatting være en god måte å bli bedre kjent med hverandre på. Jeg for min del vokste ikke greit opp og ville aldri være hjemme. Fristet mest å gå ut i det uendelige eller ligge under dyna. Å overnatte hos kjærester reddet livet mitt, selv om jentene syntes det var for flaut i lengden å være sammen med meg. De sa ikke så mye om det. Var bare flaut (uten å si noe mer spesielt om det).

Er kanskje noe man begynner å tenke over når man får barn, for de skal vokse opp og bli eldre. Prøve ut forskjellige ting og se hva som skjer.

Del denne siden