1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Erfaring med nyhetsbrev?

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av Hamaca, 5 Feb 2014.

1. Avlogget

Hamaca n00b

Har dere noe erfaring med nyhetsbrev? Er dette effektivt? Og i tilfelle, hvilket program bruker dere for å lagre folks mailadresser og sende ut nyhetsbrevene?
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har prøvd å lage nyhetsbrev for bloggen min noen ganger, da leserne kunne få nye innlegg automatisk på e-post, men bare jeg abonnerte på nyhetsbrevene, så jeg slutta med det. Det virker best med Facebook-oppdateringer etter min mening, men kanskje kommer den erfaringen av at bloggen min er en personlig blogg om fritiden min.
  3. Avlogget

Hamaca n00b

Ja, er selv usikker på om det kommer til å bli noen interesserte, men er gøy å prøve ut =) Fant ut at Mailchimp har en flott, gratis nyhetsbrev-tjeneste som lett kan legges inn i Wordpress. Vi får se hvordan det går!
  4. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

En nisje-blogg med over 100 daglige lesere har sikkert god nytte av nyhetsbrev, men min personlige blogg med rundt 15 daglige besøk hadde ingen nytte av nyhetsbrev. Hvis du skal sende nyhetsbrev, tror jeg det er lurt å lese markedsførings-loven om reklame på e-post (nyhetsbrev).

Del denne siden