1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

EuroVPS Review - Best på service

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av bareblogg, 24 Mar 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Etter at jeg startet forumet BareBlogg.no har jeg vært på utkikk etter en god og seriøs VPS host. Grunnen til det er at jeg ser det ligger et stort potensiale i forumet, og at jeg ønsker å tilby en fin brukeropplevelse for mine medlemmer og gjester. VPS host er det steget etter shared host, og behovet for en slik løsning kommer naturlig etterhvert som bloggen/nettstedet vokser, både med tanke på innhold og trafikk. En av fordelene med å være aktiv på et forum ala BareBlogg er at det flyter over med god og nyttig informasjon. Et av medlemmene, Bringly, til BareBlogg anbefalte i en tråd hosting selskapet EuroVPS. Lenken til tråden finner du her -> http://bareblogg.no/f14/webhosting-webhotell-de-beste-de-verste-129/. Etter at jeg hadde søkt litt på nettet viste det seg at det var mer eller mindre lovord over hele fjøla. Jeg kjøpte VPS200, og spec. kan du se under. Jeg er godt fornøyd med det tilbudet.

Linux Managed VPS Hosting

Physical Resources VPS 200
    Guaranteed Ram 1024MB
    Burst Ram 2048MB
    Disk Space 20 GB
    Bandwith 2 TB
    Pricing Information VPS 200
    Monthly Rate €39.95

Men, det som jeg ikke visste, og som betyr vel så mye er at supporten er av en annen verden.
    Jeg har handlet litt over nettet de siste årene, så jeg har litt erfaring. Stort sett får du grei service de aller fleste plasser. Men, det er sjelden at servicen sprenger barometeret. Jeg kan si med hånden på hjertet at maken til service har jeg ikke fått noen andre plasser, ei heller utenfor det virtuelle liv.
    I forbindelse med flyttingen av BareBlogg i fra Domeneshop, ble det litt klabb og babb, hvilket gjorde at jeg trengte en god del support. Nærmere bestemt i over 30 timer. Ja, ikke i ett strekk, men ikke langt i fra.

Jeg jobbet meg gjennom 4 skift til EuroVPS. Jeg hadde 4 forskjellige support mediabeidere - Alle av ypperste klasse med tanke service.

Til å drive supporten bruker de et verktøy kalt Kayako - Google it!
    Alle mail, og samtaler blir loggført i en egen fil som du selv har tilgang til.
    At EuropVPS har 24/7/365 Live chat gjør at du er kun sekunder unna en support medarbeider.

Som du sikkert forstår, anbefaler jeg EuroVPS på det varmeste.

Vedlagte filer:

Del denne siden