1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Få 5000+ Facebook likes innen kort tid!

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Facebook, 25 Jan 2012.

1. Avlogget

Facebook n00b

En Facebook-side ser stusselig ut med kun et par titalls fans! Jeg kan gi deg, GARANTERT, over 5000 fans for kun 1000 kroner! Det tar seg bedre mye ut med mange mer enn 5000 fans enn kun noen få. Dette vil gi deg kickstarten du trenger! Alt du trenger å gjøre er å gi meg link til hvilken Facebook-side du trenger fans til, så strømmer de inn de neste dagene! Fans'a er fra hele verden, så de er kun nyttig for å øke antall likes. Dette koster 1000 kroner, og jeg håper noen er interessert.
  2. Avlogget

erlend Blogger

3. Avlogget

erlend Blogger

4. Avlogget

Facebook n00b

Ingen hos Fiverr tilbyr deg 5000 Facebook fans.
  5. Avlogget

erlend Blogger

Her får man 1500 likere for 5 dollar:
    I will give You 1500 VERIFIED Facebook Like Guaranteed Safe To Any Webpage, Photo, Post, Video,Fan page in less then 13 hours for $5 : xcube2011 - Gigbucks
  6. Avlogget

erlend Blogger

Så om man bestiller fra den siden, så får man 6000 fans for 20 dollar, som tilsvarer omtrent 125 kroner. 875 kroner billigere enn hos deg?
  7. Avlogget

Facebook n00b

Du har misforstått. Du kan bestille hos de ja og få 1500 likes for 5 dollar, men du kan ikke kjøpe dette omigjen til du får 5000 Facebook fans. De har bare så mange Facebook profiler i databasen deres slik at de bare kan gi folk denne servicen en gang. Hvis du hadde bestilt 2 ganger så hadde du bare fått de samme Facebook profilene til å like Facebook siden din, og det går jo ikke ann. Mens jeg kan gi deg 5000 forskjellige Facebook profiler til Facebook siden din.
  8. Avlogget

erlend Blogger

Det er jo bare å bestille forskjellige gigs, så sparer du kjapt noen hundrelapper.
  9. Avlogget

erlend Blogger

10. Avlogget

Facebook n00b

Det er mange som tilbyr dette, det vet vi alle. Men de fleste som tilbyr dette har de samme programme, og da vil du få de samme likesene.
  11. Avlogget

erlend Blogger

Har bestilt til en engelskspråklig side, og ikke fått noen av de samme liksa...
  12. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Vil det ikke se litt rart ut om en norsk blogg (for eksempel) har 5000 likes fra utenlandske navn?
  13. Avlogget

Facebook n00b

Ingen kan se hvem som liker Facebook siden din. Dette kan bare du se.
  14. Avlogget

erlend Blogger

15. Avlogget

Facebook n00b

Hvis du vil vente i 40 dager for å få 5000 facebook likes så versegod!
  16. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg synes du har et godt poeng i startinnlegget. Men for meg ville 5000 rett og slett blitt urealistisk mange. Kanskje andre også føler det. Finnes det andre tilbud, færre likes for en billigere penge?
  17. Avlogget

erlend Blogger

Det er jo ikke verre enn at man bestiller flere av de giggene som koster 5 dollar, og som gir deg 1000 fans. Kjøp av forskjellige folk, og du får lett 5000 fans, og det til en mye lavere pris enn hos deg.
  18. Avlogget

erlend Blogger

Her har du 450 fans for 5 dollar for eksempel: I will give FACEBOOK Likes 450+ Guaranteed Facebook likes to your Facebook page, website or blog for $5 on fiverr.com
  19. Avlogget

hupsey Blogger

Prøv wle fra picxx her på forumet. Du får norske likes gratis om du jobber litt selv :)
  20. Avlogget

Facebook n00b

Jeg kan gi så mange likes du ønsker, bare send meg en melding om hvor mange likes du ønsker, så skal jeg gi deg en god pris.

Del denne siden