Tipping har jeg alltid likt men interessen har gått litt i bølger- nå er jeg på en bølgetopp, såpass at jeg har laget et eget Tippeprosjekt med regnskap på Fotballmoro. Er det flere som tipper her kunne det jo vært moro å delt litt tips og resultater her kanskje? Mitt tips idag er at Bayern Munchen vasker golvet med Hoffenheim i Bundesliga- se linken over for utdypende vurdering men Bayern har Europas beste bortestatistikk dette året.
Tipper dessverre alt for sjelden, det blir kun å sørge for å ha en lotto inne hver uke. Er jo interessert i fotball så jeg synes det er kjekt å tippe litt. Tippeprosjekt ja, det er jo en fin måte å produsere innhold på siden din også
Jeg har tippet tidligere, men ikke nå lenger. Årsaken for at jeg begynte med oddsspill var først og fremst for å bevise at man kunne benytte statistikk til å tjene penger på oddsspill. Det begynte med 1000 kroner og to år senere hadde jeg ca. 60.000, og hadde gått lei. Jeg vant ca. 35-40 % av kampene, og dette var tilstrekkelig for at jeg hadde et bra overskudd hver uke.
Dagens spill:' Sevilla vs Celta Vigo Primera 4.mars Kampstart:21:30 Sevilla vinner med 2 mål JA odds 2.45 200 Unibet Mer enn 2.5 mål i kampen JA odds 1.75 200 Unibet Mer enn 3.5 mål i kampen JA odds 2.95 100 Unibet Full analyse i linken i førsteposten for de som er særlig interesserte
Ja den var fin Litt mer usikker idag men satser på mye mål i Dortmund... Kampstart: kl 20:45 Borussia Dortmund- Shakhtar Donetsk(+1) H odds 2.40 100 Unibet Borussia Dortmund- Shakhtar Donetsk over 2.5 mål JA odds 1.55 300 Unibet Borussia Dortmund- Shakhtar Donetsk over 3.5 mål JA odds 2.40 100 Unibet
Jaggu ok pluss igår også...fortsetter trenden? Kampstart: kl 20:45 PSG-Valencia H odds 1.85 200 Unibet PSG-Valencia over 2.5mål JA odds 1.88 200 Unibet