1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Forumprosjekt- verdien av sosiale medier

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Metallian, 15 Sep 2012.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har du merket noen økning i daglige/ukentlige sidevisninger? Eller har du greidd å spore noe økning i feks Adsense inntekter?
  2. Avlogget

BareBlogg Grûnder

[USER=84]blue[/USER] Er vi så sikker på det?
  3. Avlogget

blue Blogger

4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ikke merket særlige endringer, vært en svak oppgang i trafikk siste tiden men ikke så mye at jeg kan si sikkert hva det skyldes- trafikken på selve artikkelen er relativt lav men selvsagt noe høyere enn før prosjektet. Ingen merkbare endringer på adsense.

Tror plasseringen ville vært 9-7.plass uten dette prosjektet, artikkelen var jo relativt ny når prosjektet startet-men den ville nok aldri havnet så høyt som 3.plass uten :)
  5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Oppdatering:
    Artikkelen har nå fått PR2

Dette skyldes nok ene og alene dette prosjektet, mjen ikke bare delingene på sosiale medier- prosjektet-og dermed også artikkelen har jo fått endel linker nå som nok har påvirket dette mye. Uansett-gledelig og viktig! Dessverre umulig å måle hvor mye av dette som skyldes hhv deling og linking.
    BareBlogg liker dette.
  6. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Hva har de andre artiklene av PR?
  7. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Dette er den eneste artikkelen såvidt jeg vet med PR2, jeg har vel et par med PR1 men ellers PR0 for de aller fleste.

Kan nevnes at den ene hambrugerartikkelen min vel har nærmere 100 delinger på FB så det er tydelig at et stort antall FB-delinger ihvertfall ikke gir slike resultater alene, men den har færre delinger på G+ f.eks enn denne.... veldig spennende igrunn!
  8. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Oi Oi... kan det være andre grunner til dette?
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Må redigere meg litt- når jeg sjekker nå har faktisk flere artikler fått PR2 ser jeg- dette er dog de mest populære artiklene som jeg bevisst har spredd og linket til selv på flere sider.

BB:Nei tror ikke det, men det er jo endel innlinker i forbindelse med prosjektet som nok drar mye opp på verdien av artikkelen.
  10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Øhhhhh er det bare meg eller har det skjedd noe i SERP nå?
  11. Avlogget

BareBlogg Grûnder

12. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

13. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Førsteplass på "elgburger"
    Metallian liker dette.
  14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Det er det jeg også får nemlig...ålrigty...det er jo bare helt tullete kult :)

Nå har jo artikkelen fått et par innlenker etter at prosjketet ble "avsluttet" når jeg har skrevet om prosjektet, men jeg hadde allikevel ikke trodd at den skulle nå førsteplassen :)

Trafikktallene for atikkelen er også veldig bra-siste 30dg:
    354 pageview
    171 pageviews
    Merkelig oppholdstid da-bare 12 sekunder, det er rart....

Besøkstallene er MYE høyere enn de var når prosjektet sto på, men det skyldes nok både plasseringen i SERP og sesongen, vil tro det er høysesong for hjemmelagde elgburgere nå...
  15. Avlogget

Nettgründer Moderator

16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

9 G+
    23 FB
    1 Linkedln
    4 twitter

:) Ser ut som ting blir mye lettere delt videre på FB men det er vel egentlig ikke uventet :)
  17. Avlogget

Tone O. n00b

Delt og skrytt.
  18. Avlogget

Tone O. n00b

Da ble det fb, twitter, google og pinterest.
    Kjempefin blogg

Del denne siden