1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg Fotballmoro.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 9 Jan 2011.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

12960 visits
    33500 sidevisninger
    3.5% BR
    At:36 sek

Fra søkemotorer:86%

Merkes at de store ligaene er igang igjen ja, vært relativt lite aktivitet fra min side allikevel er trafikken nesten doblet....
  2. Avlogget

Bringly Sponsor

Kanskje du kan oppdatere statistikken din under "Annonsere"-siden din på Fotballmoro? Du bruker i dag besøkende og sidevisninger for januar i år, og du har nå nesten en dobling av antall besøkende sammenlignet med januar. (Det ser jo litt mer imponerende ut med 13.000 enn 7.000. :) )
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ups, selvsagt-takk for påminnelsen :)
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nesten 2000 besøkende på 2 dager-gøy! Det merkes når det er landskamp ja.....
  5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

6. Avlogget

teknolicious Blogger

Yo, [MENTION=65]Metallian[/MENTION]. Tjener du noe særlig på goviral?
  7. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ja det drypper litt, får betalt for posting en gang iblant og så klikkes det litt på videoer innimellom. Bruker det mest som et supplement til de andre dvs hovedsaklig Tradedoubler og Adsense, greit å spre annonseringen litt.
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

9100 visits
    23200 sidevisninger
    5% BR
    At40 sek

Fra søkemotorer:87%

NMedgang her, skyldes ene og alene mindre aktivitet-klarer ikke øke aktiviteten på alle bloggene samtidig :)
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

7100 visits
    17 700 sidevisninger
    6.7% BR
    At 39 sek

Liten endgang igjen, skyldes altfor llav aktivitet fra min side.
  10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

11. Avlogget

grobbie Blogger

veldig artig å følge med på fremgangen her [MENTION=65]Metallian[/MENTION] , er super inspirasjon :)
  12. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

EM er jaggu fine ting, snitter på over 1000 unike hver eneste dag nå :) Er veldig mange som er innom og sjekker troppene, kampdatoer osv så det blir mange korte besøk men dog.

For de som følger med på EM så sniker jeg inn en lenke til meg selv - her er Kampoppsett EM kvartfinalene med tidspunkt og TV-kanal
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nyyyyydelig M. Det er meget gode tall du viser til der. Blir det noe cash av det?
  15. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Egentlig ikke så mye-som jeg skriver er det mye besøk direkte via google fra folk som skal sjekke lag, kamptider etc så det er mye korte besøk. Men litt adsense klikk blir det, hadde vel 60kr her en dag og litt smått innimellom på bannere etc.
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

GA siste 30 dager:

20,144 Visits
    48,137 Pageviews
    2.39 Pages/Visit

Tror kanskje ikke jeg ser slike tall igjen på en stund....
  17. Avlogget

Bringly Sponsor

Kanskje bedre til VM?

Lykke til videre.
  18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Igjen er det sånn at det merkes godt når de store liagene er igang kontra når de har pause-trafikken ligger jevnt 100+ høyere rett og slett, og all aktivitet fra min side betaler seg bedre. Idag regner jeg med å havne på en 4-500 ettersom det var transferdeadline i natt og det er full rulle i ligaene i tillegg. Jeg bvenytter trafikken til å poste en 3-4 artikler idag, lønner seg å time posting av artikler litt-og med mye twitter-aktivitet blir det endel derfra og. (hmmm-ide-kanskje jeg skulle skrive en liten post på ikkebarbloggen med noen småtips til bruk av twitter???)

GA tall siste 30 dager:

Visits: 6,664
    Unique Visitors: 5,978
    Pageviews: 16,295
    Pages / Visit: 2.45

Tallene er økende siste 10 dagene, var veldig rolig i fellesferien før ligaene startet opp igjen.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Dette er bra. Tipset du deler med oss ang timing etc. er bra!
  20. Avlogget

blue Blogger

Vil du ha noen bilder fra Camp Nou? Eller kanskje en blogpost etter helga med en link i , haha:D

Del denne siden