1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg Fotballmoro.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 9 Jan 2011.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

JA TAKK!
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jeg elsker El Clasico dagene w00t

Snart 400 besøk til nå idag, over 250 av de til min El Clasico artikkel, kanskje blir det noen kroner av det og...
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Og der knelte serveren tydeligvis :-(
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Lite tips til ang timing, dette er kanskje selvsagt for endel men noen har kanskje ikke tenkt på det- jeg vet jo av erfaring at noen dager har jeg økt trafikk til fotballmoro pga store kamper etc. Det jeg har begynt med er å lage artiklene til disse eventene tidlig, så booster jeg markedsføring av artikkelen like før. Har inntrykk av at dette gir høyere rangering siden google liker innlegg med litt alder når den skal rangere innlegg om det samme i søk.

Som alltid tar jeg et praktisk eksempel som også er en del av markedsføringen ;-)

Neste uke er det storkamp El Clasico Barcelona vs Real Madrid 26.februar så dette innlegget laget jeg like etter forrige El Clasico og jeg begynner å pushe dette etter at lagene er ferdige med helgens kamper lsik at jeg kan legge inn aktuell statistikk etc før kampen :)
    Nettgründer og BareBlogg liker dette.
  5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Google liker ikke denne siden lenger, jeg burde ta et dypdykk i saken o prøve å forstå hvorfor.....50+ unike til dagen er bare trist for en side som lenge hadde 4-500.... :-(

Del denne siden