1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Går det ann å få kjøpt blogg.no themes

En tråd i 'Bloggplattform' startet av bareblogg, 3 Sep 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Lurer litt på hvordan folk stasjer opp blogg.no themet sitt. Går det ann å få kjøpt blogg.no themes?
  2. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Hvis jeg ikke husker feil så sjekka jeg dette for leenge siden, men jeg mener de bruker joomla, drupal aller noe lignende csm system (hvis det ikke var blogger themes da). Jeg er usikker men jeg trur ikke de bruker sitt eget custom CMS system. Jeg mener også at man kan importere sine egne themes, så ja, jeg trur du kan kjøpe et eget theme og importere det. Om det er visse begrensninger på themet du kan bruke det husker jeg ikke. Utenom dette så er det også innebygde verktøy man kan bruke for og stæsje opp siden sin, hvis jeg ikke husker feil her også da.. *fnis*

Var vel ikke det beste svaret, men jeg mener og huske at du kan bruke egne themes, men hvilket CMS de bruker husker jeg ikke :D
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

[USER=535]Toril[/USER] må vite dette:D
  4. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Ja. Det kan være smart og spørre noen som har peil, haha. [USER=535]Toril[/USER] [USER=535]Toril[/USER] where art thou?
  5. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Blogg.no bruker blogsoft, som absolutt er vårt eget custom system. Dere kan lese om funksjoner og design her: http://faq.blogg.no/?side=design :)
    Kort sagt kan du enkelt redigere direkte i css og html-malene som du vil, men vi har noen retningslinjer/regler.
    BareBlogg liker dette.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Men er det noen som selger themes, eller tar seg betalt for å designe themes til blogsoftplattformen?
  7. Avlogget

Toril Kjendisblogger

Ja. Det er forklart i det øverste menyvalget på siden jeg linket til i natt. :)
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oi se der ja...Må legge planer for hvordan jeg skal dekke opp om minstepensjonen:D
  9. Avlogget

Karoe n00b

Mange som selger design eller såkalte themes til blogg.no, om du er ute etter noen av de er min favoritt"designer" Rikke, hun er superflink.
    Ellers har du Cecce (lager kun design til blogger med over 1500 lesere) og Kiths (sistnevnte har pause). Her kan du også finne porteføljer og tidligere design de har laget! :)

Del denne siden