1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Diverse German Panzer in WW2

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 4 Mar 2014.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ny blogg-en enkel blogspot denne gangen- fra tidlige modell-bygger dager har jeg alltid vært fascinert av store maskiner, spesielt tanks og slagskip fra 2.verdenskrig. Usikker på hvor aktiv denne bloggen vil være, men det er en interesse som dukker opp inniblant så hvorfor ikke få litt ord og bilder på nett når jeg først sitter og tusler med det innimellom :)

Samtidig (jeg liker kinderegg...) er denne bloggen også et lite testprosjekt opp mot sosiale medier, da særlig reddit og Stumbleupon som jeg ikke har brukt før-derfor bruker jeg engelsk på denne bloggen.

Dette innlegget er særlig populært sålangt og hadde vel 200 besøk første 2 dagene....

Panzer VIII Maus
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Hvorfor har dette innlegget tatt av?
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Aner ikke- har jo flere omtrent like innlegg på siden nå, men det er vel litt tilfeldig- det er gitt noen likes-som har gitt noen nye likes og vips så tar det av. Trafikken kommer i all hovedsak fra Stumbleupon ser jeg-nesten 1600 på dette innlegget idag....
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skal si du har mange jern i ilden Metallian. Ja så at du sprengte topplisten;) Kult!
  6. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Problemet er vel at mens nye legges i varmen blir andre kalde ;-)
  7. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Men at jeg skulle toppe topplisten etter en hel uke er litt overraskende-men moro :)
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Denne er mer eller mindre lagt død, men interessant at det ikke helt stilner med trafikk-det drypper jevmnlig litt fra Google og litt fra andre kilder...

Del denne siden