1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Google+ vs Facebook

En tråd i 'Samfunn Og Media' startet av bareblogg, 5 Aug 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Spørsmålet Google+ vs Facebook er etterhvert blitt et ganske så relevant. Hvem tror dere trekker det lengste strået?

Leser at Google+ opplever den største veksten et sosialt nettverk har hatt noen sinne, Facebook inkludert.

Link -> Ufattelig Google+ vekst - ITavisen
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg liker ikke Google+, fordi det ligner Facebook veldig mye og jeg synes Facebook har bedre oversikt over chat og ulike funksjoner. Jeg tror mange vil begynne å registrere seg som bruker av Google+, men for meg ser det ut som det skjer like mye som før på Facebook.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg bruker heller ikke Google+. Facebook holder i massevis for meg.
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

G+ og FB er veldig ulike i sine oppbygninger.
    Mens du på facebook får venner og følger deres oppdateringer (nærmest som på en løssluppen etterfest) følger du, og søker etter, tema og interesser på G+ (i særdeleshet litt forskjellig fra en løssluppen etterfest, om da ikke løsslupne ettefrester er din eneste og store hovedinteresse). Tar man seg litt tid hos "de tre store" (G+, facebook og twitter) er de alle tre veldig forskjellig fra hverandre, og brukerne bruker arenaene på veldig forskjellige måter, selv om de ved første øyekast kan se veldig like ut.
    Dette trenger ikke være noe enten eller. Bedre å her ta både i pose og sekk.
    Husker også at jeg syntes facebook var utrolig teit når jeg ble medlem der første gang (faktisk likte jeg både biip og nettby bedre).
    Nettgründer liker dette.

Del denne siden