1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Gratis blogg hvor du vil tjene penger fra dag 1!

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Picxx, 18 Okt 2011.

1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Hva ville du trodd hvis noen hadde tilbudt deg en gratis blogg/gratis hjemmeside, på eget domene, hvor du kunne startet å tjene penger fra dag 1?
    Scam, lureri?
  2. Avlogget

Ayianapa Blogger

Jeg ville tenkt at en raus kar som deg sto bak tjenesten.:)

OT: Hadde jeg lest rundt etter desperate måter å tjene enkle penger på på nett, så ville det bare druknet i kategorien "merket svindel" - uten at det mest sannsynlig er det. Så man bør kunne skille seg ut litt om man starter noe som faktisk ER for godt til å være sant. :cool:
  3. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ja, fokuset burde kanskje være på at man får en gratis blogg, på eget domene. Ikke at man kan tjene penger på noe som er gratis i utgangspunktet (DET høres jo selvsagt helt tåpelig ut...!!).
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Scam! Det er så mye råttent på www at det er vanskelig å skille hva som er scam og ikke. En ting er sikkert, det finnes ikke "free lunch";)
  5. Avlogget

teknolicious Blogger

kan dette ha noe med WLE å gjøre [MENTION=16]Picxx[/MENTION]? Er det en egen ide? Eller har du plukket opp en utenlandsk ide?
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Du kan lese mer om selve ideen bak her:
    Gratis nettside med muligheter | 3shift Media

Det er ikke stort annet enn å ta white label ideen et lite skritt videre.

Nå er jo ikke white label noe som er "vanlig" i norge, så sikkert mange som automatisk tror dette er scam, slik som de over, og akkurat derfor har jeg da også valgt å satse mest på at blogg/hjemmeside med eget domenenavn er gratis, ikke det at man kan tjene penger på dette.
  7. Avlogget

teknolicious Blogger

og hva er white label ideen?
  8. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

White-label product - Wikipedia, the free encyclopedia
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Visste ikke du kunne latinsk Picxx?

Utdrag i fra "About Us"
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

3shift Media er ikke noe ferdig prosjekt BB, så finnes en god del med enten dummy eller "lorem ipsum" tekst.
    Litt useriøst overfor potensielle kunder kanskje, men jeg har desverre ikke mer enn to hender, ti tommeltotter og fire føtter.
  11. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg tror ikke det er mulig å tjene penger på å skrive blogg fra første dag. En blogg må oppdateres regelmessig og etterhvert vil det komme lesere. Jeg regner med at reklame er eneste måten å tjene penger på med en blogg. Spørs hvor mye man tjener på å selge reklame på en blogg som er neste uten besøk.

Den eneste måten jeg har gjort bloggen min kjent er å kontakte venner og så begynte de å besøke bloggen. En personlig blogg med andre ord, men jeg regner med at det ikke blir mulig å tjene penger på den bloggen før det har gått flere år. Uansett forblir det en kjekk hobby inntil videre.
  12. Avlogget

grobbie Blogger

hva skjer med å ALLTID dra opp så gamle tråder?
    Nettgründer liker dette.
  13. Avlogget

Hva mener du med det?
  14. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg tror han mener at av en eller annen grunn svarer du ofte i gamle tråder, som ingen andre har skrevet i på år og dag. Han er kanskje nysgjerrig på hvorfor?
    grobbie liker dette.
  15. Avlogget

Jeg vil være med på å holde dette forumet i aktivitet. Kanskje jeg burde poste nye tråder istedenfor å kommentere gamle tråder?
    BareBlogg liker dette.
  16. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Det var en god ide :)
    Sindre Møllerhaug liker dette.

Del denne siden