1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Samfunn Greenworldorder

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av greenworldorder, 19 Jan 2016.

1. Avlogget

greenworldorder n00b

Spiller litt på konspirasjonsfrasen newworldorder, fordi jeg tror verden som den er i dag med forbrukerkjør, enorme forskjeller mellom fattig og rik, en likestilling det er til å le av ikke bare mellom kvinner/menn er det som kommer til å ende denne verden. Folk tenker enten altfor egoistisk eller så tenker de kun det media, samfunn og normer sier de skal. Dette må endres, jeg sitter i kommunestyret for MDG i Kongsberg, er en 21 år gammel jente som driver med ting som alle andre jobb, natur, hest, bøker, tilbringe tid med kjærsten min og alt det der. Men samtidig ønsker jeg å sette fokus på et mer rettferdig, bærekraftig, likestilt og bedre samfunn. Der mennesker har tid til hverandre og til kunnskap fremfor å tjene mest mulig penger og følge massene. Jobber for drømmeverden der natur og dyr har egenverdig og menneskene jobber sammen som en enhet.

Les gjerne bloggen min, vil tippe den kan få deg til å tenke i nye baner:)
    http://greenworldorder.blogg.no/

Del denne siden