1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hjelp med å kutte antall poster på forsiden, evt ikke vise hele lengden

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av teknolicious, 29 Mar 2011.

1. Avlogget

teknolicious Blogger

Hei! Min første post her på forumet!

Er relativt ny i blogg-gamet, men pleier som oftest å google meg frem til svar på mine problemer, men nå har google kommet til kort.

Saken er at på forsiden av min blogg, www.teknolicious.com så legger alle de nye innleggene seg, men da synes jeg forsiden begynner å bli mektig lang etter hvert. Det blir for langt ned til bunnen. Wordpress themet mitt, Under The Influende, har 4 fine widgetplasser i bunn som jeg vil ha litt mer synlig.

Så jeg ønsker å enten kutte antallet poster på forsiden eller å kutte de litt ned i størrelse så man trykker på en "read more" knapp eller lignende. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med det?
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Da kan du bruke denne her:

Vis vedlegg 249

Da velger du selv hvor mye av ett innlegg du vil vise på forsiden :)
  3. Avlogget

teknolicious Blogger

Det var jo så enkelt at det nesten er litt flaut...:eek:

takk skal du ha!
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei og velkommen teknolicious til BB;)

Vær klar over at i enkelte (Premium) themes kan du også legge inn ingressen i en egen rubrikk i selve posten.
  5. Avlogget

teknolicious Blogger

jeg begynner å snappe opp at det virker som det er en god grunn til at det er noen themes som er gratis og at noen koster litt penger... det er vel ofte sånn at ting som koster noe på nettet faktisk gir deg veldig mye for pengene. ta spotify som eksempel.

Del denne siden