1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hjelp med oppstart av Wordpress bloggportal!

En tråd i 'Bloggplattform' startet av Jonas Philipe Svendsen, 10 Jul 2012.

1. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Hei har nå tenkt og bygge opp ett bloggnettverk på mitt webhotell
    Jonas Philipe Svendsen

skal være bare cirka blogger 5 stk.
    Har nå fulgt denne til punkt og prikke. så har nå muligheten for og lage blogger og så når klikker "dashbord" inne på bloggene jeg har opprettet. og klikker visit på de utvalge bloggene. så kommer ingenting tar veldig langt tid og når ført er inne er den helt hvit. så veit ikke hva Jeg skal gjøre ?
    så er dette med domene så vil at brukerne skal skal få bruke domain mapping istedenfor det domenet mitt, vil at det skal stå som det eneste valget. Har tenkt og tilby min wphjelper. en annonse på alle bruker bloggene Cirka 3 måneder (du må klare og sette opp selv + lage egen banner) og allerede vervet noen blogger, da snakker vi kjente personlighete/bloggere.

Vil noen hjelpe meg og bygge dette luftslottet, så kan tilby både domener og reklamering på blogger. fint om du kan designe fete design også! Pga. dårlig økonomi og dette er på hobby basis, så kan tilby antall %er. av annonseinntekter på bruker - bloggene. og har allerede tenkt ut en domene som er kort og bra, men vis dette skal gå sin vei. så trengs det også og kjøpes inn men (domenetnavnet er tenkt ut) passer yperlig siden dette eksklusiv bloggportal. med få bra utvalgte bloggere, dette skal være en lukket bloggportal hvor man være vervet og lagt in av admin"s Pga. Jeg ønsker ikke være som blogg.no/bloggr.no Jeg ønsker også tilby coaching og slikt, og alt Jeg kan bidra med mine tidligere bloggerfaringer. om du ikke kan bidra teknisk så kan begynne med og sende in søknad Hei tester Ut bloggnettverk. | Jonas Philipe Svendsen om du vil blogge under portalen med kortnavn og ett bra mijø , Under eget domene!

Håper finner en samarbeidspartner. som er villig til og satse og har tekniske kunnskaper med seg. Jeg kommer fortsatt til og ha mest ansvar:) men alle bidrag kommer godt med:) kan si såpass Mye atte min portal satser på ett eksklusivt blogg-mijø:)

Er du keen på og være min høyre-hånd? mail: JonasPhilipeSvendsen@gmail.com merk mailen med "WpHjelper"

Ser for meg litt som svenske: http://moncei.com/
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Å få hjelp til en såpass vag presisjon av problemet blir ikke lett jonas. Tror heller jeg ville kjøpt og betalt for at noe andre skulle ha satt det opp.

Del denne siden