1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Holde ut å skrive oppdatere flere blogger med daglige innlegg

En tråd i 'Motivasjon' startet av Sindre Møllerhaug, 27 Jun 2014.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har lest om en del prosjekter i forumet om folk som skal oppdatere 10 blogger daglig, ihvertfall flere blogger. En ting er at man skal få tid til å oppdatere alle disse, i tillegg til ordinær jobb, men det krever motivasjon til å skrive et nytt innlegg hver dag, i flere blogger. Selvfølgelig er det mye lettere å leve av reklameinntekter fra 10 blogger, enn bare en.

Tidsmessig sliter jeg i vanlige uker med å få tid til å skrive flere innlegg i uka, men er kanskje forskjell på personlige blogger og nisje-blogger. Uansett ligger en utfordring bak og det er at man må skrive om noe nytt i alle innleggene. Jeg har mange ganger skrevet innleggene mine sent på kveldene for å få tid til å oppdatere bloggen min jevnt. Statistikken viser at oftere innleggene kommer, jo flere daglige lesere får man. Er motivasjonen til å blogge, å kunne tjene penger på det, må man skrive så mange innlegg i uka som man får tid til.

For dere som klarer å skrive daglige innlegg i flere blogger; hva gir dere nok motivasjon til å holde ut å gjøre det?

Del denne siden