1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hva har du gjort i dag?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 23 Jun 2011.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Har akkurat innsett at jeg er teknisk anflabet hva PC angår ;-)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Trives godt i den nye jobben. Mye å gjøre fra morgen til kveld:D
    Antidote liker dette.
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Skal vi se lørdag kl 08:30 og jeg har allerede laget en side på fotballmoro.no, laget en post på fotballreisesiden og drevet litt arbeid med sosiale medier.... :) FIN og produktiv start på dagen og helgen!

EDIt:09:11 og jeg har laget en post på fotballmoro også :)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

5. Avlogget

Bringly Sponsor

Vinterferie! Og jeg må som vanlig arbeide hele ferien. Puuh, hva skal man egentlig med ferie når man kan kose seg med å arbeide? (Eller enda bedre filme, fotografere, se på film, prate med venner, osv.)
  6. Avlogget

Nettgründer Moderator

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jobbet med del spennende prosjekter på jobben...La oss håpe at et eller to slår til:D
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fantastisk dag på jobben... Nydelig vær ute. Snart helg. Kan det bli noe særlig bedre?
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Vasket bilene. Trent. Vært hjemme med sykt barn
  10. Avlogget

Bringly Sponsor

Stresset på grunn av banken. :(
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

12. Avlogget

Bringly Sponsor

Banken har rotet, men heldigvis fikk jeg ordnet det til slutt.

Noen ganger lurer jeg på om banken har samme krav for ansettelser som Posten. Man må ha en IQ-score under 100. ;)
  13. Avlogget

Nettgründer Moderator

14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Spist vekk en likten hangover. Gått en liten tur. Småtuslet med fotballmoro..... :)
    Nettgründer liker dette.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fyrt opp Mad Force RC bil som har ligget i dvale i nærmere 6 år. Det er nesten som en drøm når jeg kjører den bilen...
  17. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Klokka er 12 og jeg har laget en post på fotballmoro, oppdatert tippeprosjektet, tuslet litt rundt med noen diskusjonsfora for å dra litt besøk til sidene, gått en liten tur og spist god frokost. Produktiv start på en søndag gett :)
  18. Avlogget

Nettgründer Moderator

19. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nei frokosten kom litt innimellom- liker å drøye frokosten et par timer om jeg kan så har jeg mer appetitt ;-)
  20. Avlogget

Bringly Sponsor

Mandag drepte jeg en Tiger med en PIAT fra ca. 80 meters avstand.

Noe som visstnok skal være usedvanlig vanskelig. For de som ikke vet slikt så er Tiger-tanksen et svært godt pansret kjøretøy, og PIAT vil normalt ikke være et effektivt våpen mot en Tiger. Bortsett fra når jeg bruker PIATen... :D

Del denne siden