1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hva har du gjort i dag?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 23 Jun 2011.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

2. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Ikkeno! :eek:
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

4. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg skal spise lasagne og drikke vin? ;)
    Nettgründer liker dette.
  5. Avlogget

ProBlogger n00b

• Prøvd ut Saxo plattformen for trading, forberede mot mesterskapet i oktober, hegnar.no arrangerer.
    • Utviklet en business ide jeg jobber med.
    • Sett en episode med Suits og Big Bang Theory.
    • Laget en helt ny matrett, Gryte med kyllinglår, asparges og dill - http://kiwi.no/Oppskrifter/Tinas-sommer/Gryte-med-kyllinglar-asparges-og-dill/
    • Avtalt et par møter og et intervju(i forbindelse med bokskriving)
    • Skrevet en del artikler
    • Kodet en Wordpress side i et nettprosjekt og jobbet med integrering av API i en annen
    • Lest forum
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ska sei, ProBlogger. Jeg har jobbet jobbet og jobbet. Familie og trening.
  7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har stemt!
  8. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har feiret at pønkerjenta fra hjemfylket mitt ikke lenger har en plass på tinget. :)
  9. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Haha, har dere pønkerjente på tinget? HVEM ER DET?
  10. Avlogget

Bringly Sponsor

Hintet burde jo være opplagt: Mette Hanekamhaug. Dette er en av de svært få politikere i Norge jeg vil vedgå meg at jeg er glad har mistet sin plass på Stortinget. Når hun under en diskusjon på NRK om flyttingen av tentamen på ungdomsskolene i Ålesund (grunnet Justin Bieber-konserten) var i stand til argumentere mot denne flyttingen med å vise til at FrP ønsker mer valgfrihet for elever og foreldre. Et argument som etter min, og de fleste jeg har snakket med, som heller støtter rektorenes beslutning. om å flytte tentamen frem en uke eller to.

Når hun så i tillegg trekker frem skoleinstruksen for å kritisere rektorenes beslutning, men har ikke fått med seg at skoleinstruksen ikke nevner heldagsprøver/tentamen. I motsetning til hva hun tror så er ikke skolene pålagt å arrangere tentamen, men det er vanlig praksis å gjøre dette delvis for at elevene skal få erfaring med en eksamenssituasjon og for å få en bedre vurdering av elevens ståsted.
  11. Avlogget

ProBlogger n00b

Travel dag:
    Intervju på Google Hangout
    Skrevet flere bloggposter
    Hjulpet 2 personer med deres nettsider og markedsføring
    Videre planlegging av en ny business ide

Nå er det snart helg, med gode venner og mat! :) Så god helg til alle dere andre også!
  12. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

:ptrollfacew00t
  13. Avlogget

Bringly Sponsor

Midlertidig stengt kundeområdet på blogghotell.no grunnet et alvorlig sikkerhetshull i WHMCS. Venter på at det skal slippe oppdatering som reparerer hullet. Forhåpentligvis vil det ikke ta så mange timer i dag.
  14. Avlogget

Bringly Sponsor

Og det var ferdig.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

16. Avlogget

Nettgründer Moderator

Kommet hjem fra havet, 4 uker fri nå :D
  17. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har vært på VilVite! :D
  18. Avlogget