1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Hva har skjedd med Startsiden.no sin lenkedatabase?

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av BareBlogg, 24 Feb 2013.

1. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Startsiden.no var en viktig kilde til trafikk for BareBlogg og sikkert mange andre også. Ser ut som fra 22.01 så har det skjedd en endring. Fra denne dato har jeg ingen refferals fra dem. Ser de har hatt en massive endring. Vet noen hva som har skjedd?
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg tror kriteriene for oppføring på Startsiden.no er endret og BareBlogg oppfyller derfor ikke de nye kriteriene. En gang sendte jeg et tips til oppføring for hjemmesiden til Cobra Radioklubb, men den ble avvist sto det i svaret jeg fikk. Kan ikke huske når jeg fikk spar på tipset jeg sendte.
  3. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Det virker som om Startsiden.no har fjernet/endret på alle kategoriene og kun sitter igjen med en neve linker. Stemmer dette?
  4. Avlogget

Jeg bruker nesten aldri Startsiden.no, så det har jeg ikke merket når jeg akkurat nå gikk inn på den siden. Ser ut som alle lenkene under "hobby" fortsatt ligger ute der
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

6. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Det var synd, virkelig synd. Både med tanke på linkjuice og trafikk.
  7. Avlogget

Kanskje prlink.no kan være en god trafikk-kilde videre for BareBlogg?
  8. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Alle munner dra, men Startsiden.no er i særklasse etter min mening.
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Sannsynligvis har de hatt problemer med scriptet som har blitt brukt til katalogen.
    Personlig har jeg opplevd store problemer med å f.eks. velge kategori over lengre tid.
    Kanskje har de bare gått tilbake til "basic" og legger inn manuelt de sidene de selv synes hører hjemme i kategoriene, noe kvasirs temakatalog også gjorde for en god stund siden.
    Det er nok ikke slik at de største ønsker å hjelpe de små.
    Men, de elsker å benytte seg av dem... se bare VG, som når de benyttet twingly, sikkert fikk hundretusener av innlinker.
    Alle tilbakelinkene fra VG er i dag borte :D
  10. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Ah, ja det høres logisk ut ihvertfall.
  11. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

12. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Takk for info. Kanskje de bare beholdt de beste:)

Del denne siden