1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvilke blogger leser du?

En tråd i 'Motivasjon' startet av Bringly, 21 Apr 2012.

1. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har noen blogger og fora som jeg leser regelmessig, og jeg antar at de fleste andre gjør det samme.

Dette er noen av de bloggene/fora som jeg leser:

Blogging Tips to Help You Get More Traffic
    Web Hosting Talk - The largest, most influential web hosting community on the Internet (Bransjeforumet for webhoteller)
    Invision Power Services (Forumet til IPB)
    http://www.vbulletin.com/forum (vBulletin)
    Webutvikling, internettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og mye mer - Webforumet.no
    Mac Rumors: Apple Mac iOS Rumors and News You Care About
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Av forum jeg er aktive i (norske) er det ikke så mange, men jeg er relativt aktiv der jeg er tilstede.
    Webutvikling, internettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og mye mer - Webforumet.no
    http://bareblogg.no/forum.php
    KåresPartyBar › Nyheter (forum for spesielt intresserte -kveruelanter- som også diskuterer litt omkring thailand)

Slenger innom disse en gang iblandt
    Inside Webmastering - Adult Webmaster Training, Guides & Help
    WarriorForum - Internet Marketing Forums
    BlackHatWorld the home of internet marketing

Av blogger ønsker jeg flere på lista mi, men ønsker å holde meg til personlige og norske blogger, da bransjeblogger har en tendens til å være kjedsommelig repeterende i hva de skriver (bruker heller google, men stort sett de samme som likevel kommer med de beste svarene)
    Desverre er lista i dag meget kort.
    Runes verden
    Gunnar Stavrum
    Hansi (ikke akkurat en blogg, men leser oppdateringene når de kommer en gang nuh og dah)
    iThailand.no- reise og kultur i Thailand

Tar gjerne imot forslag til andre gode blogger :)
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

4. Avlogget

Aksjebloggeren n00b

5. Avlogget

Formuebygging Blogger

6. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk for deling av lenker Sindre. Den første linken du la til er jo en skikkelig value link.
  8. Avlogget

Jeg så den linken ble delt på Facebook-siden til forumet. Kanskje det skulle bli delt en blogg hver dag på Facebook-siden, ut av hvilke blogger som blir delt i trådene til forumet?
    BareBlogg liker dette.
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det er slik jeg tenker. Da må jo dere være med på å mate forumet (denne tråden) med gode blogger:D
  10. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Del gjerne min http://thelifeofjp.blogg.no - www.JonasPhilipe.no på fb-pagen til [USER=1]BareBlogg[/USER] også:D
    Deler gjerne linker Jeg!
    Og Ja Jeg elsker medieaktuelle blogger, fordi Jeg har ett mål og komme ditt :)
  11. Avlogget

Du kan finne mange spennende blogger på Bloggermagasinet.com
  12. Avlogget

Antidote Blogger

13. Avlogget

bareblogg Grûnder

14. Avlogget

Bringly Sponsor

Interessant spørsmål. Kanskje alle burde lest sine egne blogger slik at man vet hva man skriver om? ;)
  15. Avlogget

Nettgründer Moderator

BareBlogg liker dette.
  16. Avlogget

Jeg leser min egen blogg regelmessig for å se hvordan det går med den. Jeg leser også andre blogger for å få motivasjon til å skrive nye innlegg.
  17. Avlogget

Antidote Blogger

Wowow ? Dere leser ikke deres egen blogg ? Og lese sin egen blogg gir deg masse motivasjon
    Og du kan se selv hva du har skrevet og hva du ikke har skrevet om.
    Det er også utrolig gøy :)
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

19. Avlogget

Jeg har merket at jeg i noen innlegg har brukt gjentakende ord i nesten alle setningene, som gjorde bloggen vanskelig å lese. Nå har jeg sluttet med det. Det er smart å lese sin egen blogg for å se hvordan den egentlig ser ut.
    Antidote og Nettgründer liker dette.
  20. Avlogget

Nettgründer Moderator

Del denne siden