1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvilke måneder pleier det å være mest trafikk på internett?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Sindre Møllerhaug, 12 Nov 2012.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har opplevd at i juni, juli og august er det vanskelig å få mange besøk på bloggen. Jeg begynte 12. juli 2012, men merket at det ikke var besøk hver dag. Mange var ute på grunn av fint vær og brukte ikke datamaskinen.

Det kan bli mer trafikk på høsten og vinteren, på grunn av at da er mange inne istedenfor å gå ute i kulden. De fleste besøkene på bloggen min kommer fra Haugesund og her har vi stort sett oppholdsvær hele tiden, unntatt desember og januar. De månedene er det mye snøstorm.

Jeg tenker nå på hvilke måneder i året blogger pleier å få mest besøk. Hvilke måneder er det kanskje?
  2. Avlogget

blue Blogger

Trolig ligger mars langt foran september for eksempel.
    Bringly liker dette.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Et interessant spørsmål. Ser ut som Mai og og August er bra for meg...rett før ferie og rett etter.
  4. Avlogget

Jeg er 18 år og de fleste leserne mine er på min alder. De går på skole og er mye opptatt med lekser. Men skal se om desember blir en god måned for bloggen i år.
  5. Avlogget

grobbie Blogger

min graf går kun oppover fra i fjor sommer, sånn at jeg vet ikke hvilken på året som er best :)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

29. februar og 17. oktober er pangdager for trafikk på internett.
  7. Avlogget

blue Blogger

29. februar er jo bare bra hvert 4. år da, men da er jo tross alt den dagen 4 ganger så bra som årene uten.
  8. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

mente selvsagt 32 mars. istedetfor 29 fabruar. ble bare litt mixup... :p
  9. Avlogget

Den uken skolene i Haugesund hadde høstferie i ei uke, begynte statistikken å vise nedgang fra til lørdag og søndag, da statistikken viste gradvis oppgang. Nå ser det ut som statistikken begynner å være jevn alle dagene og jeg har rundt 50 daglige besøk. De fleste komme fortsatt fra forumer og direkte-søk, som er gode trafikk-kilder.

Del denne siden