1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvilken nettleser foretrekker du?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 2 Aug 2011.

?

Hvilken nettleser foretrekker BB leserne?

Chrome 11 stemme(r) 61,1%
Explorer 0 stemme(r) 0,0%
Firefox 5 stemme(r) 27,8%
Opera 1 stemme(r) 5,6%
Safari 0 stemme(r) 0,0%
Andre 1 stemme(r) 5,6%
  1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Selv bruker jeg Google Chrome som nå har enn markedsandel på 22,2% i Norge. Og den har jeg brukt siden den ble tilgjengelig i Norge :)
  2. Avlogget

Ayianapa Blogger

Utelukkende brukt FireFox i alle år uten at jeg skal si at det er det beste alternativet. Tror like så godt jeg kunne brukt Chrome eller Opera uten å merke stort til forskjell, men nå blir det stress å "flytte over" alle passord, lagrede nettsider og gamle vaner. :)

Internet Explorer bruker jeg til å gi ordentlige resultater i søkemotorene (uten cookies).
  3. Avlogget

grobbie Blogger

4. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Chrome og FF. Jeg føler at Chrome er som en liten og nett version av FF. Jeg <3 Chrome!
    Har aldri brukt IE annet en på jobbmaskiner etc hvor denne er eneste alternativet. Får litt fnatt av den :p
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

Formuebygging Blogger

Brukte Firefox i mange mange år, og før den tid Netscape :)

Men nå er jeg over på Chrome jeg også!
  7. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Chrome :)
  8. Avlogget

Bringly Sponsor

Da får jeg være annerledes som vanlig: Wyzo og Lynx.
  9. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Firefox, fordi maskina her kjører Ubuntu.
    På et windowssystem, kanskje like gjerne Opera? Eller den google-saken? :confused: Chrome het den visst
    På jobb er det IE uten at det har no med saken å gjøre, for valget er utrolig enkelt. Andre (les Telenor som leverer IT-tjenestene til arbeidsgiver) har valgt
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Kjører en ubuntu versjon på min gamle nettbok og Google Chrome selvfølgelig :)
  11. Avlogget

GoranSol n00b

Opera, Firefox eller Chrome her.

Alt avhengig av humør og hva jeg surfer etter...
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Grunnen til at jeg bruker Chrome er at den er glimrende til å feilsøke/lære hvordan en nettside henger sammen via "Inspiser Element"
  13. Avlogget

Nettgründer Moderator

14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Bruker erwise.
  15. Avlogget

teknolicious Blogger

Opera. Av 2 grunner: Patriotisme og Speed Dial

Ellers er den ikke prikkfri og man kommer over noen nettsider hvor Opera ikke alltid får gjort jobben. Dessverre.
  16. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Google chrome. Grunnet jeg er stor tilhenger av løsningene til google. :)
  17. Avlogget

veslaa n00b

Jeg bruker bare Chrome, er mest fornøyd med den! :D
  18. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg bruker alltid Chrome. Det er en rask og stabil nettleser. Greit at nettleseren gjør surfingen optimal.
  19. Avlogget

Musings Of Dee n00b

Chrome <3 eventuelt firefox, men det er mest om Chrome knoter med nettbank/java osv :p
  20. Avlogget

willieaames n00b

Chrome er den ressursen eater, i'v fikk 4gb ram og krom fortsatt har krasjet, Prøv Firefox eller Opera.

Del denne siden