1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mange blogger har du?

En tråd i 'Motivasjon' startet av Nettgründer, 13 Jan 2011.

?

Hvor mange blogger har du?

1 7 stemme(r) 24,1%
2-5 11 stemme(r) 37,9%
6-10 3 stemme(r) 10,3%
Over 10 8 stemme(r) 27,6%
  1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Tar en liten poll her så får vi se :)
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tar du med alle aktive og inaktive blogger på gratistjenester har jeg vel rundt 400 (med innhold, som ikke autogenereres) tror jeg.
    Norske blogger, på eget domene, som brukes som blogg eller et magasin .. da er vi nok nede i rundt en håndfull.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Interessant spørsmål. Blir artig å følge utviklingen.

For min del har jeg 4 prosjekter atm. samt 3 til som er i støpeformen. Tror ikke de 3 siste blir realisert før BB er blitt mer modent though.
  4. Avlogget

JBR n00b

7 blogger på meg. Foreløpig er alle på blogspot og de fremdels veldig ferske. Går fort med 10 timer pr dag, så studiene lider...
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Whaaaaat, 10timer pr dag? Jeg som trodde BB tok mye tid;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Prioriterer du 10 timer pr. dag på å jobbe med bloggene dine burde du virkelig vurdert å fjerne deg fra blogspot og skaffe deg egne domener og egen hosting. Det høres ut som om du driver seriøst med dette og da bør du også la businessen reflektere dette.
  7. Avlogget

JBR n00b

Blir mye tid nå i begynnelsen ja. 7 blogger startet så å si samtidig krever en god del. Dersom jeg fortsetter like seriøst må jeg skaffe egne domener. Jeg startet imidlerid med lite kunnskaper, så jeg vil se an utviklingen og motivasjonen litt før jeg tar det et skritt videre.
  8. Avlogget

Alltid Blakk n00b

Jeg fatter ikke hvordan dere finner tid til mer enn vel 2-3 blogger. I hvertfall ikke om dere skriver i bloggene hver dag, og har full jobb + familie og et liv i tillegg. Mulig jeg bruker for mye tid på ingenting :D Hvor mye tid bruker dere egentlig på å blogge ? Fra å finne på noe å skrive om til det faktisk er ett innlegg ?
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Skriver i snitt en 2-3 innlegg / time når jeg først skriver.
    Hvis det bare dreier seg om korte infoinnlegg på ~200 ord blir det en 4-5 / time.
    Trikset er å la nettaviser, forum og annet pjatt være akkurat det den tiden du har avsatt til å faktisk jobbe med egne sider.
    Sett heller av en 1/2 time etter at du er ferdig å jobbe med egne sider til å surfe litt rundt på forum og nettaviser.
  10. Avlogget

JBR n00b

Varierer veldig. Jeg skriver stort sett innlegg basert på fakta, og da er det ofte endel som må dobeltsjekkes. Innlegg på engelsk tar også lengre tid, hvertfall for meg. Bruker nok opp til 2-3 timer på enkelte engelskspråklige innlegg, men jeg oppdaterer ikke bloggene hver dag.
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Prioritering! hva er viktigst,,,at du søker rundt etter fakta eller at du faktisk skriver noe?
    Svar=
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

skriv hva du vil ;)
  13. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Tar sin tid å skrive en bloggpost. Noen ganger klarer jeg èn på under en time, andre ganger blir det mer. Og så var det research og kildesjekk, bilder og anna sånt som drar på seg tid for ei som ikke er av de mest erfarne i dette gamet
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

hmm.....jeg bruker mellom 2-3 timer på et innlegg inkl. bilder, research osv... ofte lengre...
  15. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

2-3 timer på et innlegg er mye.
    Det er i bunn og grunn mye selv på en artikkel.
    Hadde det vært en kronikk går det nok en del tid, men på "normale" poster tar det meg 15-20 min. på hver post, ink. å pinge/markedsføre posten etterpå. I gode tider, med kjøttkaker til middags og medgangsvind skriver og markedsførerer jeg vel ca. 3 poster i timen.
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Blir fort medvind av skikkelige kjøttkaker med sterk brun saus også ;)

HAr 4 jeg "satser" på- mannebloggen-fotballmoro-feriemoro-matmoro og så ca 10 utenom som brukes til tullball, trafikkdriving etc :)

Ellers enig med Picxx-kjappe innlegg tar ikke mer enn 15-20min inkl pinging og et par lenker histen og pisten- men jeg har også innlegg/artiukler jeg har brukt 2-3timer på men de er sjeldne- på den annen side har de ofte betalt seg også føler jeg....
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

18. Avlogget

blue Blogger

Får vel si hei, er ny på dette forumet. Har ca 15 blogger som oppdateres jevnt og trutt ;)
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Kom på denne nå-vært aktiv idag, og ender på en 8-10 poster totalt fordelt på flere blogger ;)

Noen har tatt 5 min, et par kanskje bortimot en halvtime...gjelder å holde bloggene aktive og få ut innhold :)

Del denne siden