1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mange blogger har du?

En tråd i 'Motivasjon' startet av Nettgründer, 13 Jan 2011.

?

Hvor mange blogger har du?

1 7 stemme(r) 24,1%
2-5 11 stemme(r) 37,9%
6-10 3 stemme(r) 10,3%
Over 10 8 stemme(r) 27,6%
  1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oki, rimelig produktiv kan man si;) Som sagt, jeg bruker alltid laaaang tid på klore ned et innlegg...*må bli bedre* *må bli bedre* *må bli bedre*...
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oki, ser at den siste artikkelen er mer i min stil, og følgelig er tidsbruken noenlunde lik min;)
  4. Avlogget

Bringly Sponsor

Ikke så mange blogger, og de jeg har blir ikke prioritert. Jeg holder meg hovedsakelig til fora, enkle nettsider innen nisjemarkeder og tilsvarende. I tillegg til at jeg arbeider med å produsere noen e-bøker (brukermanualer).
  5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Kun en som jeg faktisk skriver i. Jeg har hatt en annen blogg tidligere, men den er død nå :)
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

RIP;)

Hva var det som fikk deg til å ta opp bloggingen igjen?
  7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har en utrolig skrivetrang, og blogging virker som et greit medium, selv om jeg kanskje ikke er en typisk jenteblogger :)
  8. Avlogget

Ayianapa Blogger

Hehe. 3 timer må være helt sykt?

Selv bruker jeg 10 min på 400 ords artikler, men nå er jeg også svæært kjapp på tastene. Effektivt kan jeg poppe ut i hvert fall fire 400 ords artikler på en time. Men da hører jeg verken på Radioresepsjonen eller Erik & Kriss sin nye sang.

For å dra samme eksempel som Metallian over her:

5 minutter: Potenspillen potent forte
    10 minutter: Partyferie ut over helsen
    15-20 minutter: Utelivet i Praha.

Jeg tror at jeg ville vunnet en effektivitetskonkurranse om jeg bare gikk inn for det. :)
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

Ayianapa Blogger

Hehe, jeg vil si at du har en del å gå på da, ja. :)

On topic: Har rundt 50-60 blogger, og en håndfull større nettsider.
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er du kun in for the business eller er det litt pleasure også;)
  12. Avlogget

Ayianapa Blogger

Hehe. Nei, dette er utelukkende blogger satt opp for å tjene penger på :p

Men har funnet ut at det er mer verdi i å sette opp 30 OK blogger med en del bloggposter og innlinnker enn 100 blogger uten noe verdi eller besøkstall. Det merker man etter hvert. Han ene fyren her som bruker 10 (!) timer på bloggene sine hver dag må jo så absolutt ha skjønt at kvalitet overgår kvantitet når man skal tjene penger på informasjonssider på nettet.
  13. Avlogget

wheysted n00b

0,2

Bloggen min hører fremdeles til tankene, og den er kun for rekreasjon. Det blir nok en slags fitnessblogg og jeg har treningsfri frem til mandag så da har jeg ikke giddet å sette den opp enda.
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Interlinker du mellom bloggene for SEO aka linkhjul, eller er det frittstående blogger? En annen ting, er alle bloggene innenfor samme nisje?
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Gi en lyd når den er oppe å går da:)
  16. Avlogget

Ayianapa Blogger

Ja, internlenker kun de som er innenfor samme nisje. Dvs at ikke alle er innenfor samme nisje, ganske spredt nedslagsfelt på akkurat det der. Men rundt 50 % omhandler reise. Men så finnes det jo også mange nisjer innenfor reisenisjer, så det blir litt vagt å erklære de innenfor samme segment.

Erotikkbloggene mine linker mot erotikkguiden.
    Reisebloggene mine linker mot Partyferie.com .

And so it goes... :)
  17. Avlogget

wheysted n00b

Hehe. Det skal jeg gjøre.
  18. Avlogget

Nettgründer Moderator

Siden sist har det blitt 2 nye gitt, på Bloggr.no :p
  19. Avlogget

Nina Reed n00b

Jeg har én blogg som jeg bruker mye tid på, to som det går med mye mindre tid på, og sikkert 5-6 blogger som ikke har vært brukt på lenge..:)
  20. Avlogget

erlend Blogger

Drar opp igjen denne tråden, siden jeg tenker at den fortsatt er relevant. Nå har jeg 15 nettsider med innhold. Ser ikke for meg at jeg skal skaffe så mange flere, da blir det litt for mange nettsider å oppdatere :p

Del denne siden