1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mange blogger har du?

En tråd i 'Motivasjon' startet av Nettgründer, 13 Jan 2011.

?

Hvor mange blogger har du?

1 7 stemme(r) 24,1%
2-5 11 stemme(r) 37,9%
6-10 3 stemme(r) 10,3%
Over 10 8 stemme(r) 27,6%
  1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

2012 blir året jeg skal forsøke å legge om min nettbaserte inntektskilder fra infosider til direktesalg, så forhåpentligvis vil antallet synke fra et tresiffret antall, slik det er i dag til ihvertfall halvparten.
    Forhåpentligvis vil valget være et riktig valg :)
  2. Avlogget

grobbie Blogger

1 og en halv.. kun mobilmobil.net som jeg har mest fokus på (selvom alt kan bli bedre:) ) og den private ligger bare der å slenger uten at jeg ofrer den en tanke :p
  3. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg har bare 1 blogg jeg. Og klarer såvidt å holde den så oppdatert som jeg ønsker. Derfor blir det nok ikke flere med det første heller :p
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg ser også at det å måtte oppdatere noe særlig mer en blogg på det jevne (les daglig) blir fort et slit.
  5. Avlogget

Investorman Blogger

Jeg har totalt 7 blogger. 4 av dem med eget domene. Det er bare en jeg oppdaterer daglig.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ser du er i gang med bloggen:D
  7. Avlogget

Mjiaow n00b

Tja.. Jeg har vel en god del blogger oppe.. 2 som er aktive.. Men bare èn som er skikkelig.. Å den andre bloggen holder jeg liv i for å holde uvedkommende unna den virkelige bloggen min :p
    Høres kanskje merkelig ut. Men hvis jeg legger ned den andre kommer minst èn person til å begynne å lete etter en ny å lese som jeg skriver.. Å jeg ønsker virkelig ikke at denne personen skal vite ALT jeg driver med.. Så nøyer meg med å trolle og legge ut spoilers å andre unyttige innlegg i den bloggen til personens store ergelse.. Men følge med må han ;)
    Sånn er det med besatte mennesker.. Har nok av de i livet mitt :p

Underholdning i hverdagen <3
    BareBlogg liker dette.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

He he en som stalker bloggen. What a shame:cool:
    Mjiaow liker dette.
  9. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Send personen til bloggen min du! Husk på å si at h*n gjerne må klikke seg rundt på alle sidene, og gjerne besøke den med mange ulike ip'er! Thx:cool:
  10. Avlogget

Nadina Blogger

Jeg har to blogger.

Blogg nr. 1 er hverdagsbloggen min med bilder. Deltar i to fotoutfordringer "Mandagstema" og "Himmelsk". Disse fotoutfordringene er med på å motivere oss som deltar til å komme oss ut å ta bilder, og oppleve fotoglede. Jeg bruker hverdagsbloggen min til en billedblogg, og jeg synes det er blitt kjempeartig å fotografere ute i naturen.

Blogg nr.2 er kattebloggen min for genuine interesserte kattemennesker.
  11. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har en blogg. Den handler om hverdagen. Noen dager synes jeg er veldig travel og får lite tid til bloggen. Derfor skriver jeg innlegg annenhver dag. Jeg har sett at statistikken er avhengig av at jeg skriver innlegg hver dag, men for meg er innholdet i innleggene det viktigste i lengden.
  12. Avlogget

victoriaS n00b

Jeg har pr.dags dato 2 blogger.

1. vicsus.net
    Her oppdaterer jeg nesten daglig - hverdagsliv, mote, skjønnhet og livsstilsblogg (og dette er bloggen jeg håper å kunne dratt inn litt cash/klær, etc på!).
    Har prøvd å legge meg på minst 5-6 dager i uka, med 1 innlegg om dagen. Noen dager er mer produktive enn andre og jeg har mer på hjertet, da hender det at det dukker opp et ekstra innlegg.
    Jeg har oppdaget at det er vanskeligere å bruke tid på oppdateringer i helgene med mannen hjemme på dagtid. Her kunne jeg selvsagt vært flinkere til å planlegge og publisert forhåndsskrevne innlegg og tatt meg tid til å pinge de bare.

For de av dere som evt måtte gå inn på bloggen ser dere at det er et stort opphold i høst (jeg startet bloggen i april).
    Mistet all motivasjon - kort og godt fordi fokuset mitt var feil.
    Brukte massivt med tid og energi på å pinge innlegg på ørten forskjellige facebooksider jeg var medlem av i tillegg til blogglisten og bloggtoppen for å øke lesertallet.

I dag er fokuset mitt helt andre steder (eller litt i hvertfall).
    Pinger kun innlegg på blogglisten og bloggtoppen (evt twingly) og that's it. Bruker heller tiden min på innleggene og stresser meg ikke i hjel med å pinge rundt hundre steder.
    Så fryktelig mange ekstra lesere dro jeg ikke inn fra de facebookgruppene at det gagnet noe som helst.
    Tror innlegg som fenger og vekker interesse er det som funker. Og en god dose flaks?
    Etter at jeg startet bloggingen igjen opplever jeg økning i leserantallet!, som tidligere lå jevnt på 60-70 med 100-300 sidevisninger.
    Nå bikker jeg stort sett 100 hver dag, med mellom 700-1000 sidevisninger!
    Håpet er å kunne minst dra inn 500 faste lesere!
    Tror jeg bare må ta tiden til hjelp.

2. Victorias Strikkerier
    Dette er 'hobbybloggen' min, her dokumenterer jeg min store lidenskap - strikking.
    Publiserer nye innlegg når jeg har strikket noe ferdig, etc. Minst 1 oppdatering i uka prøver å være målet, slik at det hele tiden skjer noe her for min lille skare med lesere.
    Her er jeg ikke massivt opptatt av lesere, det er mest for å holde styr på alt jeg har strikket og selvsagt inspirere andre strikkere som måtte trille innom.

Dette ble visst et fryktelig langt innlegg. :D
  13. Avlogget

Jeg har nok med å oppdatere en personlig blogg. I perioder strekker ikke tiden helt til og da er det litt vanskelig å få nok tid til å skrive innleggene, selv om statistikken går fort oppover hvis jeg skriver et innlegg hver dag.

Å ha flere blogger skulle tatt seg fint ut, men jeg klarer meg fint med å bare ha en. Med tanke på tid til å skrive noen innlegg i uka, ville jeg fått problemer med å holde alle oppdatert hver dag hvis jeg hadde hatt 3 blogger. En ting er sikkert, skriver man gode innlegg, får man mange lesere. Skriver man et dårlig innlegg hver dag, mister man lesere. Jeg fokuserer på at bloggen min skal ha minst et bra innlegg i uka, fordi selv om jeg ikke får mange daglige lesere, får jeg mange ukentlige lesere.

Og hvorfor skrive hver dag hvis det ikke er så mye å skrive om? Det er ikke statistikk som bør være det største fokuset, men gode innlegg regelmessig. Da får man fort mange lesere og klarer man å skrive gode innlegg hver dag, er det klart en mulighet til å få mange daglige lesere på.
  14. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har 12 nettsider oppegående nå, men de oppdateres ganske uregelmessig. Alt etter tid og lyst :D
  15. Avlogget

Hvilke nettsteder er dette? Sånn av nysgjerrighet!
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

12 sider er jo en god del. Tjener du penger på alle?
  17. Avlogget

Nettgründer Moderator

Nei, det er nok en 3-4 sider som ble opprettet etter en "god ide" Som i dag bare får noen Adsense klikk med ujevne mellomrom ;-)

Sendt via Tapatalk fra min Note 10.1
  18. Avlogget

erlend Blogger

Har 12 nettsider for øyeblikket. Men bare 3-5 av dem som generer noe særlig inntekt.
  19. Avlogget

Anna Kristina Ponting n00b

Jag har 2st. en som nu är på nygammal domän, tager vad man haver...Men den har varit med sedan: 2002, först på online journal -blogspot-wordpress.com-blogspot-eget.
    Jag har en med drupal som jag använder som resten- jag vet-vad-gör-av det blogg.

Samt jag driver: http://kvalitetslankar.tk - topplista, som det går trögt för.
    Samt topplistan: http://blogglistan.topplista.com, please bli med!

Del denne siden