1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mye trafikk kan man hente i fra Blogglisten / Twingly og lignende tjenester

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av bareblogg, 14 Des 2010.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nede eller delvis nede igjen-latterlig.
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Dæmann, havnet på Side2blogg med en FOTBALLSAK...det er nesten første gang jeg ser de har det tror jeg :D
    Side2 Blogg
  4. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Grattis! Svært gledelig nyhet. Selv om jeg egentlig ikke er så begeistret for fotball.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ble det noe trafikk av innlegget ditt?

Utfra tidligere erfaringer er det lite hente i fra Side2blogg.
  6. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Du er jo stadig på denne side2, du. Pinger du alle innleggene dine?
    (Og, er det ikke mellomrom mellom ord og -? Hardt mellomrom, tilogmed? Her er jeg noe usikker. Jeg bruker det ikke riktig selv, så.. jeg bare lurer :) Jeg TROR det er vanlig mellomrom.
    Det fåes forresten ved Ctrl+Shift+space. HTML-kode:   )
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Pinger alle innlegg ja, en del av rutinen etter å ha skrevet noe :)
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

ANg trafikk fra Side2 så er den lav, gjerne bare noen titalls selv om det ligger der bortimot en dag.... men om jeg forstår Picxx rett er det dofollow på denne reklameringen for bloggpostene på Side2blogg(PR 5) og det er ikke feil :)
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skal si du er populær hos Side2;) Ja, du har vært litt på VG også da... Stå på Metallian
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nja, jeg snitter vel glatt på 3-5 bloggposter om dagen så av og til henger noe dritt igjen når man bare kaster nok mot veggen :D
  12. Avlogget

Nina Reed n00b

Jeg havnet på Side2blogg med "Topp 10 ting jeg liker ved å bo i USA", og fikk 1382 views og 19 kommentarer på innlegget i løpet av to dager, noe som er langt over gjennomsnittet for hva jeg vanligvis har på innleggene mine. Side2blogg er nok først og fremst brukt av jenteblogger (for å skjære alle over én kam her), og det er Side2's bloggere (Nette Nestea, Ida Wulff osv) som velger ut innleggene som havner der, så det har nok mye å si for hva man får ut av å havne der :)

Jeg får litt trafikk fra både Blogglisten og Bloggurat, og hadde nok fått mer om jeg faktisk hadde orket å ha tellerne deres på bloggen min for å komme med på listene, men synes ikke det er verdt de to stygge knappene i sidemenyen.. :) Twingly har jeg bare brukt én gang, når jeg skrev et innlegg hvor jeg linket til en relatert artikkel på VG, og da kom det rundt 900 besøkende inn i løpet av dagen, men veldig lite kommentarer, og de fleste av besøkene var kun på det innlegget og gikk ikke videre til resten av bloggen.
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Litt misunnelig på VG`s utvalgte nå-de ble lagt ut torsdag og er ikke byttet så de ligger sikkert til tirsdag...det er mye trafikk det :)
  14. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Det er jo bare oppskrifter! VG vil passe på at vi spiser i pinsen :p
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har sett at det er ofte matartikler som blir trukket ut ja.
  16. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Det virker som de ofte har et tema. Enten oppskrifter, eller om noe som er aktuelt i samfunnsdebatten den dagen. Så, kanskje man skal ha litt flaks og ha postet et innlegg om det utvalgte temaet for å bli lagt ut?
  17. Avlogget

Ayianapa Blogger

Det du må gjøre er å sende dem en mail med bloggposten din.

Jeg gjorde det, og han erklærte den velskrevet - men alt for kommersiell (noe den helt sikkert også er). ;)

Vet ikke hvor konverterende trafikk det er om du skal tjene penger uansett.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det lurer jeg også på. Mener [MENTION=65]Metallian[/MENTION] nevnte noe om at det var ikke allverdens.

Det som er nice though er at bloggen blir eksponert i et av de mest trafikkerte stedene i Norge.
  19. Avlogget

Ayianapa Blogger

Ja, perfekt for å skaffe faste lesere dersom du leverer noe bra. :)
  20. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Blir ikke det litt skrytete å bare.. "Halla, jeg har en dritbra post!" ?
    Eller kan man faktisk komme seg frem på den måten?

Del denne siden