1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mye trafikk kan man hente i fra Blogglisten / Twingly og lignende tjenester

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av bareblogg, 14 Des 2010.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Poenget er å få VG til å bli oppmerksomme på bloggen din :)

Trafikken konverterer ikke noe særlig nei, men det er mange andre fordeler-mange som leser det man skriver er jo kjekkt, kanskje en innlink eller 3..... så f.eks at den hamburgeroppskriften min ble delt 90 ganger på FB , slik gir drypptrafikk jevnt og trutt :)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nettopp! Det er slikt vi må tenke tror jeg. Trafikk og innlenker.
  3. Avlogget

teknolicious Blogger

Jeg hadde driti en lang vei i om de hadde konvertert eller ikke... kuleste er å sjekke statsene etter en sånn sak. men så baserer ikke jeg min økonomi på blogginntekter heller da...
  4. Avlogget

Jacob Blogger

Imponerende at VG tok seg tid til å vurdere posten din og sende tilbakemelding. Det meste skjer vel i full fart der.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepp, dette er jeg helt enig i.

Det kan se ut som VG har en bloggpool som de tråler med jevne mellomrom.
  6. Avlogget

Ayianapa Blogger

Fin fyr han der i VG som velger ut bloggposter som skal være der. Kommenterer noen ganger i blogger og ber folk sende ham mail om de ser/skriver noe vettugt.

Så det at han svarer på mail ser jeg på som ganske naturlig ;)
  7. Avlogget

Bringly Sponsor

Magne er grei, han. Men jeg synes det av og til blir litt vel mye oppskrifter og "dameting". Riktignok liker jeg å lage mat, men det er grenser for hvor mye jeg ønsker å lese om det.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jupp,

Tror nok de tenker bredde og masser... Fotosamfunn og BareBlogg blir for sært;)
  9. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Synes det er på tide de tenker på studineting, og ikke bare dameting :D
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Absolutt.

De burde tatt seg en tur innom bloggen din og sett hva som virkelig foregår blant sunn norsk ungdom;)

Det hadde det garantert blitt god avis av...he he
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Heller dameting og mat enn tunge avhandlinger om historie, politikk og religion.
    Men ja, litt spill, film, musikk og andre ting som også favner ganske så bredt hadde vel ikke vært så dumt.
  12. Avlogget

GoranSol n00b

Angående VG:

Sender dere bare en mail til de med link til bloggen deres, eller gjør dere noe hver gang dere legger ut noe nytt?
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

BAre link til bloggen, MAgne følger med på de bloggene han er tipset om dersom han mener de er interessante. HAr sikker RSS-feed-system eller noe sånt for å følge med.
  14. Avlogget

teknolicious Blogger

Hva er så mailadressen til denne Magne?
  15. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

16. Avlogget

bareblogg Grûnder

17. Avlogget

bareblogg Grûnder

[SPOILER]HTTP Status 500 -

type Exception report

descriptionThe server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

org.apache.jasper.JasperException: javax.el.ELException: javax.ejb.EJBException
    root cause

javax.el.ELException: javax.ejb.EJBException
    root cause

javax.ejb.EJBException
    root cause

java.lang.NumberFormatException: For input string: "null"
    note The full stack traces of the exception and its root causes are available in the GlassFish Server Open Source Edition 3.0.1 logs.

GlassFish Server Open Source Edition 3.0.1[/SPOILER]
  18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ser at blogg.no har gått inn i nettavisen nå, det betyr såvidt jeg tolker det jeg ser at alle vi som ikke har blogg.no må huske å slette alle linkene til Blogglisten vi har rundt om.... ? Ser ihvertfall ikke noe ping-opplegg lenger og blogglisten er vel nå en ren blogg.no liste?
  19. Avlogget

Nettgründer Moderator

På blogglisten.no var det jo alle mulige slags blogger, blogg.no hadde vel en egen toppliste...
  20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

My point exactly, nå blir det bare blogg.no på nettavisen...

Del denne siden