1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvordan øke SEO uten eget domene?

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av Sindre Møllerhaug, 25 Feb 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har lenge hatt page-rank 3/10 og vil øke synligheten i søkemotorene, men uten eget domene. Ser på det som greit nok å ha standard domene fra Blogspot når de fleste besøkene kommer via Haugesunds avis, Facebook-siden eller direkte-søk.

Håper jeg kan klare å øke SEO uten eget domene. Må jeg bare være fornøyd med så høy synlighet eller er det noe jeg kan gjøre for å øke synligheten i søkemotorer?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du har ikke hatt page rank 3 lenge, det fikk du først nå på siste oppdatering tidlig denne måneden...

Det blir også litt feil å si øke SEO(søkemotor optimalisering) tygg litt på det ordet [USER=580]Sindre Møllerhaug[/USER]
    Tror du bør lese deg litt mer opp på hva faktisk SEO og SERP er for noe, bare et vennlig råd ;)
  4. Avlogget

Hva var page rank på bloggen min i 2012? 1/10 eller 2/10? Trodde jeg hadde hatt page rank 3 lenge.
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du startet vel å blogge i fjor sommer og da startet du på null, har vært innom bloggen din med ujevne mellomrom etter du ble medlem her på forumet. Men det var først nå etter nyttår att jeg la merke til att du hadde fått en god pagerank. Jeg bruker et tillegg i nettleseren min så jeg ser med en gang hvilken PR en side har...
  6. Avlogget

Med Google Chrome har jeg ikke mulighet til å se SEO til sidene jeg besøker. Kan jeg velge å se SEO på sidene jeg besøker direkte i nettleseren?
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

8. Avlogget

Nettgründer Moderator

9. Avlogget

Takk for hjelpen. Nå kan jeg endelig se hvilken SEO hver side har.

Del denne siden