1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Hvordan få flere lesere?

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Antidote, 26 Jan 2013.

1. Avlogget

Antidote Blogger

Hei!
    Tirsdag 15 januar startet jeg en ny nettside 20020.no. Den går ut på at jeg skriver om musikk og film og ellers som passer seg :) Siden jeg startet siden har jeg fått 128 bessøk men over
    1 438 sidevisninger og vær person er på nettsiden minst 11 minutter, så innholdet er ikke problemet. Jeg har også fått over 100 følgere på twitter kontoen men bare 7 likes på facebook siden?
    Så har dere noen tips på hvordan jeg kan få flere likes på facebook siden og hvordan jeg kan spre nettsiden slik at jeg får flere en 25 daglige lesere?

Betalte annonser er desverre ikke et alternativ siden jeg ikke er myndig.
    Takker for al hjelp :)
  2. Avlogget

Karoe n00b

Noe som ofte fungerer er å kommentere blogger med link til din hjemmeside, om du kommenterer noe saklig som har med innlegget å gjøre vil mange være interessert i sjekke ut hva du har på din blogg/hjemmeside/nettside. Du kan også legge inn en liten signatur i din kommentar som gir ett kort inntrykk av deg og din nettside, men pass på: Langt i fra alle liker slike signaturer!

Håper det kanskje var til hjelp :)
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Kan også velge å kommentere som Facebooksiden sin på nettsteder som har FB kommentarmulighet.

En annen ting, du burde bruke en bedre struktur på urlène dine. Dette anbefales for å gjøre nettsiden din mere søkemotorvennlig.

Kontrollpanel ---> innstillinger ---> permalenker ----> egendefinert struktur

Selv bruker jeg denne: /%postname%/
  4. Avlogget

Antidote Blogger

Da er det gjort [USER=14]Nettgründer[/USER] :)
    Har også sendt mail til flere fortiss bloggere om de vil dele linken vår. Har også startet en konkurranse og den har blitt delt med over 3500 til nå.
    Håper dette går rette veien :)
  5. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Kan du dele konkurransen du kjørte? Bra jobba!
  6. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har gjort det så enkelt at jeg fortalte venner og betjente om bloggen. Ellers har jeg tipset de om Facebook-siden til bloggen min og det har gitt meg kraftig økning i statistikken.

I forumene jeg er medlem av har jeg link til bloggen i signaturen. Det er ikke så vanskelig, men det tar lang tid å gjøre en blogg kjent.
  7. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

"Musikk og film og som ellers passer deg" er gjerne veldig subjektive temaer og ikke noe som fenger andre enn de som har akkurat samme interesser som deg selv (er du 11-13 år, jente og skriver om makeup er dette ganske mange!).
    1. adressen på siden har jo ikke relevans i det hele tatt. Hva er 20020.no? 2020 er jo liksom greit...et årstall frem i tid, men 20020? hva skal det henspeile på, assosieres med?
    2. "litt sånn om mine interesser" holder ikke. Bransjeblogger/sider er intressante, fordi den som skriver har veldig god kunnskap om akkurat det temaet han/henne skriver om.
    3. 1 av 100.000 NORSKE "sånn er mitt liv" blogger får litt mer enn 2 besøkende per dag.
    4. Skal vi gjette på at om to år finnes det ingen blogg på 20020.no? :p

Del denne siden