1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Hvordan gå frem til sponsor?

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av veslaa, 20 Mai 2012.

1. Avlogget

veslaa n00b

Hei!

Jeg trenger litt hjelp til en ting. Jeg har lenge tenkt på og få meg noen sponsorer til bloggen min, men jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem til dem! Jeg har ikke noe blogg lyst om dagen, og jeg ser det går utover leserne som jeg har. Så jeg tenkte hvis jeg får meg noen sponsorer så kanskje det vil øke blogg lysten min, og leserne vil bli mer fornøyd!

Så jeg håper noen inne her har noen tips til meg om hvordan jeg skal gå frem til en sponsor når jeg sender dem mail? :)
  2. Avlogget

hupsey Blogger

Tenker du på en sånn type sponsor som gir et produkt mot at du omtaler det? I så fall ville jeg tatt kontakt med de som driver web shopper i første omgang. Du kan kanskje lage en standard mail der du forteller hvor lenge du har blogget og antall daglige lesere. Så kan du se hva som tilbys, og hva som er interessant....
  3. Avlogget

veslaa n00b

Tenker på en sponsor som gir et produkt ja også omtaler jeg det! Eller at jeg får ting fra en sponsor og kjøre en konkurranse på bloggen!
  4. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

5. Avlogget

erlend Blogger

Om jeg skulle ha sponset deg, så ville det ha vært mye mer attraktivt om du hadde eget domene. /com/net/no/org osv.
  6. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Hva er bloggen din veslaa, hvordan gikk sponsorjakta?
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

8. Avlogget

Musings Of Dee n00b

Ser dette er en gaaammel tråd, men svarer likevell da den poppet opp her på bareblogg =)
    Det beste med sponsorer er å skrive en e-post om din blogg, lesere og hva du kan tilby de som sponsor. Nå i 2014 har jeg f.eks tilbudt alle sponsorer en slags pakke som inneholder: bloggpost, instagrampost og rettigheter på utvalgte bilder jeg tar. Spesielt hoteller og netthandler setter pris på slike pakker =)

Del denne siden