1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvordan kan vi markedsføre forumet?

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 10 Jul 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er det noen som har en ide eller to til hvordan man kan markedsføre forumet?
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er agurktid i alle medier.
    Skriv pressemeldinger som bare faen.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ok, og hvor skulle man ha sendt disse pressemeldingene?
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Finnes vel en titalls riksdekkende aviser i tillegg til sikkert flere hundre lokalaviser.
    I tillegg har vel også aviser som na24, hegnar og slike skrevet noe om bloggere tidligere.
    Så det er mer enn nok å velge i :)
  5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Skriver man bare en mail til de da? "Hei! Har pressemelding"?
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Man skriver selvsagt en riktig oppbygd pressemelding, helst en egen pressemelding for hver av avisene (ihvertfall de riksdekkende) og legger også med noen gode bilder som kan brukes. Søker man f.eks. på "hvordan skrive en pressemelding" i google finner man nok noen svar på hvordan en pressemelding skal være.
    Drømmen hadde jo selvsagt vært å fått url'en sin inn i en nyhet fra NTB, men det blir nok bare med drømmen for alle.
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tror jeg skipper dette forslaget. Skal det være noe punch i et pressoppslag bør det være noe "stort" å komme med.
  8. Avlogget

teknolicious Blogger

hva med en konkurranse?
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det hadde ikke vært så dumt nei. Hva tror dere hadde slått an? Eller sagt på en annen måte. Hva ville dere likt å ha vunnet. Ja, bortsett fra BMW M5 og resten i penger da;)
  10. Avlogget

teknolicious Blogger

en premie bør være bloggrettet, webhotell, theme eller noe...
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja, enig med deg der. Skal se om jeg kan hoste opp noe.
  12. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg ville likt å vunnet en konto hos Elegant Themes. Eller en promoteringspakke. Eller noe.
  13. Avlogget

blue Blogger

Har sendt ut en pressemelding i dag, kan komme tilbake om et par dager med respons, (om det blir noe da)..
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg er forberedt til å daske ut en tusenapp eller to i premier.

Forumet kan aldri få nok av;

a) medlemmer
    b) gode poster / artikler

Hvis vi skal dra i gang en konkurranse kunne jeg tenkt meg at vi konkurrerte i disse parametrene. Hva sier dere?
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Pressemelding? Hvor da og for hvilken side?
  16. Avlogget

blue Blogger

Hvis du har et firma kan du benytte Mynewsdesk.com/no tror jeg adressen var, men melidingen må godkjennes først og det kan ta 24 timer. Kan fortelle i morgen kveld hvordan det gikk.
  17. Avlogget

Bringly Sponsor

Kanskje jeg kunne smelt inn et lite webhotell som en del av en premie?
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Liker den ideen. Kanskje vi to kunne ha satt sammen en bloggpakke? Her snakker vi vinn/vinn;)
  19. Avlogget

blue Blogger

Er jo bare å prøve å sende ut da, det verste som kan skje at den blir avvist ;)
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepp, da har jeg sent et tips ut i eteren, så får vi se hvordan det går?

Del denne siden