1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvordan kan vi markedsføre forumet?

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 10 Jul 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Gikk ikke så bra dette gitt;) Fikk en heller snurt mail i retur...he he...

Jobber man hardt over tid vil man før eller senere bli linket til - UTEN å måtte be om det.
  2. Avlogget

blue Blogger

3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

blue Blogger

Også snurt mail.. Trodde blogging var in for tiden jeg :cool:
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

blue Blogger

Nei jeg mener mailen du fikk. Venter fortsatt på svar jeg.
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja, litt rart det der blue. Kanskje det var ordlyden på eposten min? Ikke vet jeg:confused:
  8. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Blogginnlegg virker jo som den naturlige måten å sende folk hit på. Folk som leser blogger, blogger jo ofte selv. Så spark oss i rompa, så skriver vi nok vi!
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Håper du sendte med ferdigskrevet pressemelding pluss gode bilder som kunne brukes til det.
    Det skal litt til før en journalist selv skriver et nyhetsoppslag.
    Det lønner seg også å sende slike pressemeldinger direkte til jornalist (se hvem journalist som har skrevet om bloggsaker tidligere) og ikke til et sentralbord eller noe slikt.
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Dette er den absolutt beste metoden, og den mest fornuftige retorikken.
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg sendt det direkte til journalist. Tror ikke jeg gidder å gjøre dette flere ganger. Av alle mails jeg har sent (og det er mange etterhvert) så var dette den mest negative og snurpne kommentaren jeg har fått. Alle de andre har vært sånn noe lunde høffelige og vist litt interesse ihvertfall.
  12. Avlogget

Jacob Blogger

Så sant. Og de som ennå ikke blogger har kanskje lyst til det, uten at de helt vet hvordan. Jeg har et innlegg på trappene.
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ser at det er en del medlemmer som har skrevet om BareBlogg.no - Nyyydelig;)
  14. Avlogget

teknolicious Blogger

hvordan går det med konkurransen BareBlogg og Bringly... det er jo en god del bloggere der ute som kunne hatt interesse av dette forumet, og da kan en konkurranse være veien å gå for å skape litt blest. tipper det er mange av oss som allerede er medlemmer som gjerne bruker litt spalteplass på å skrive om en slik konkurranse... ihvertfall jeg.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra teknolicious. Jeg skal sende en PM til Bringly og høre om vi kan få til noe.
  16. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg kan godt sponse premier. Ikke noe problem. :)
  17. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Hva med å ha en reklame bilmagnet festet på bildørene? Da kan magneten for eksempel festes sånn at den blir reklame på parkeringsplasser og mens bilen kjører på veiene. Vistaprint selger sånne fra 59 kroner.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

[USER=580]Sindre Møllerhaug[/USER], denne skjønte jeg ikke helt. Mener du at folk skal feste reklame for BB på bildørene? lol
  19. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Ja. Det er et alternativ. Da får man et størst mulig publikum og det koster veldig lite. Har man stor dør til bagasjerommet, kan en parkert bil reklamere godt for dette forumet. Sjekk selv www.vistaprint.no og se hvilke muligheter som finnes. T-skjorter, caps, minnepenner og mye mer...
  20. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Del denne siden