1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvordan vise html koder i wp post

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Carina Josefine, 12 Nov 2012.

1. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Hvordan i alle dager får jeg limt en html-kode i en wordpress post, slik at andre kopiere den (ja, så skal den helst virke da...)

Jeg kan kopiere koden fra posten når jeg redigerer posten, og da virker den. Så fort posten er publisert, virker den ikke. Jeg har etter litt googling sånn halvveis forstått hvorfor, men ikke hvordan jeg skal fikse det.
  2. Avlogget

hupsey Blogger

Det finnes flere wp plugins for dette. Ta et søk etter "code in post+ wp plugin" i google eller wordpress.org så finner du nok et som passer...
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

[USER=1]BareBlogg[/USER], jeg fikk ikke til med den heller jeg. Hele koden havnet på en linje, og gikk utenfor "skjermen". Men det ser ut til å fungere når jeg brukte <code>blablabla</code>. Er så forvirra når det gjelder dette med koder :p
  5. Avlogget

hupsey Blogger

Når du nevner det med <code>, så tror jeg faktisk at du egentlig ikke trenger et plugin. Tror at om man gjør som du sier vil det funke selv uten plugin..
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Del denne siden