1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Ikke gi opp med en gang!

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av Formuebygging, 26 Apr 2011.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg skriver innlegg med unikt innhold, men de handler stort sett om hva jeg gjør på fritiden. Jeg tagger de inn i kategorier, for eksempel "været", sånn at det blir lettere å finne relevante innlegg som er skrevet tidligere. I går skrev jeg et innlegg om årets siste sykkeltur og hvordan det var å sykle til jobb, på fortau som ikke var brøytet. Gode overskrifter i innleggene er greit å ha i bloggen.
  2. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Ja er stor utfordring og holde ut vil jeg tro, men håper resultatene vil komme til slutt :)
  3. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Resultatene har begynt å komme, men det tok lang tid. Skriver innlegg annenhver dag, sånn at jeg har en del å skrive om. Har hørt fra noen betjente at de besøker bloggen min en gang hver uke eller en gang annenhver uke. Mange innlegg betyr ikke så mye hvis de innleggene som er skrevet har godt innhold.

Har kjøpt fotoapparat og har begynt å legge ut bilder av høy kvalitet. Skal ikke legge ut bilder så ofte, men av og til hvis det passer med et bilde i innlegget. Følger litt med på statistikken og det ser ut som dette overgår all forventning.
  4. Avlogget

grobbie Blogger

kan anbefale denne: ! han har ett godt poeng .
  5. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Ty for share :)
  6. Avlogget

blue Blogger

7. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Tusen takk [USER=84]blue[/USER] :)

Del denne siden